Gå til innhold

Hva skal dere i dag da jenter???:D

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Va skal dere finne på i dag da?:)

Nåkka spennanes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe gøy her nei;) Sitter her og har akkurat gjenopprettet pcen, så nå jeg legge alt inn på nytt;)

Ellers skal jeg ut og spise med en venninne i kveld, så det gleder ejg meg til=)

Skrevet

skal shoppe til jeg svimer av:D nå skal jeg endelig bli ferdig med alle innkjøpene:D på kontoen står det nå 34 tusen kjekke kroner:D

Skrevet

:)

Har lagt ut annonse om leilighet i dag, så eg håpe at eg får svar på den sa;):)

Også har eg spist softis med lakrisstrø, og d har så langt hvert dagens høydepunkt:p

Skrevet

krysser fingrene for at du får deg leilighet snart:) åå jeg vil å ha softis:D

skal lage chicken tandoori i kveld til meg og lillebror og ei venninne:,passer han denne uka:)

Skrevet

Ja krysse alt eg har!:)

Men du d e en ting eg har lurt på, åg d e kanskje litt frekt å spørre, men eg blir å spørre uannsett.. Åg eg blir ikkje fornærma vesst du ikkje vil svare altså:)

Ka du skal betale i måneden for den leiligheita du skal leie fra 1mai av??

Ja den softisen va virkeli en drøm å spise:):) *namnam*

No fikk eg løst på kinamat, hmmmm..trur eg må kjøre ned å kjøpe kinamat, og friskis seff, har blitt fri igjen:O

Chicken tandoori hørtes også godt ut...hm...

Spise dilemma:p

*huff* har så masse babytøy som må vaskes, vaska en maskin i går, også skal eg vaske to i dag, og to imårra:)

Skrevet

5000 i måneden, strøm utenom:)

løse dilemma, spis begge deler:)'

jeg inviterte barnefar til middag i kveld, han skulle tenke på d:) og spurte foreldrene hans om de vil være faddere til lucas:) de skulle å tenke på d:)

men nåååå *løøpe til byen å shoppe babytøy*:D

Skrevet

what?? skulle tenke på det..? er det noe og tenke på om de vil være faddre til sitt eget barnebarn..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...