Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Va skal dere finne på i dag da? Nåkka spennanes?
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Ikke noe gøy her nei;) Sitter her og har akkurat gjenopprettet pcen, så nå jeg legge alt inn på nytt;) Ellers skal jeg ut og spise med en venninne i kveld, så det gleder ejg meg til=)
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 skal shoppe til jeg svimer av:D nå skal jeg endelig bli ferdig med alle innkjøpene:D på kontoen står det nå 34 tusen kjekke kroner:D
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2007 Har lagt ut annonse om leilighet i dag, så eg håpe at eg får svar på den sa;) Også har eg spist softis med lakrisstrø, og d har så langt hvert dagens høydepunkt:p
Gjest Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 krysser fingrene for at du får deg leilighet snart:) åå jeg vil å ha softis:D skal lage chicken tandoori i kveld til meg og lillebror og ei venninne:,passer han denne uka:)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 Ja krysse alt eg har! Men du d e en ting eg har lurt på, åg d e kanskje litt frekt å spørre, men eg blir å spørre uannsett.. Åg eg blir ikkje fornærma vesst du ikkje vil svare altså Ka du skal betale i måneden for den leiligheita du skal leie fra 1mai av?? Ja den softisen va virkeli en drøm å spise:) *namnam* No fikk eg løst på kinamat, hmmmm..trur eg må kjøre ned å kjøpe kinamat, og friskis seff, har blitt fri igjen:O Chicken tandoori hørtes også godt ut...hm... Spise dilemma:p *huff* har så masse babytøy som må vaskes, vaska en maskin i går, også skal eg vaske to i dag, og to imårra:)
Gjest Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 5000 i måneden, strøm utenom:) løse dilemma, spis begge deler:)' jeg inviterte barnefar til middag i kveld, han skulle tenke på d:) og spurte foreldrene hans om de vil være faddere til lucas:) de skulle å tenke på d:) men nåååå *løøpe til byen å shoppe babytøy*
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #8 Skrevet 18. april 2007 what?? skulle tenke på det..? er det noe og tenke på om de vil være faddre til sitt eget barnebarn..?
Gjest Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 ja vet men det er litt kinky situasjon ser du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå