Gå til innhold

babywatcher.com

*Troika*

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte for en tid tilbake en babywatcher på babywatcher.com.

Det sto at den var dessverre utsolgt, emn at de ville få inn mer slutten av februar.

Jeg har ikke mottatt noe ennå, og har skrevet diverse mail til de, hvor jeg har etterspurt produktet, men får aldri svar.

Virker temmelig useriøst..

Flere her som har bestilt fra dette nettstedet?

Fortsetter under...

Det var lettere sagt enn gjort, det!

Selskapet som selger BabyWatcher heter NVT Products og ligger i følge nettstedet i Hauge i Dalane. Men i følge Opplysningen finnes ikke dette selskapet registrert. Det finnes ikke på Telefonkatalogen Online, og jeg finner det heller ikke på Google. Det er ingen selskaper som har registrert telefonnummer på adressen Postboks 155 i Hauge.

Dette fremstår som skikkelig useriøst. Jeg skal bestille en firmattest i morgen; dette virker som noe skikkelig lureri.

Hei igjen

I følge Foretaksregisteret finnes det ikke noe selskap registert i Norge som heter NVT Poducts AS!!! Så dette er noe skikkelig humbug. I beste fall er det grov feilinformasjon på nettet ("Dtributør for Norden og UK: NVT PRODUCTS AS". I verste fall er dette rent lureri.

For meg spiller det ingen rolle - jeg skulle betalt på postoppkrav. Men jentene våre er kjempeskuffet - de hadde gledet seg til å høre på babyen.

Grrf...

Annonse

Hei igjen

Nå er det til info lagt ut ny melding på BabyWtcher sine sider:

"Vi beklager så meget men vi kan desverre ikke få BabyWatcher apparater på lager igjen før i mai måned. Dere som har bestilt BabyWatcher apparater og ikke mottatt disse vil få tilsendt en e-mail når apparatene ankommer lager hvor dere blir bedt om å bekrefte deres bestilling på nytt."

Det er vel ikke no fare med å trykke "bekreft bestillingen" en gang til? Man har jo ikke betalt ett øre på forhånd for den babywatcher`n og ikke må man betale for den om man trykker bekreft heller. Om man ikke får den denne gangen heller, så har man nå hvertfall ikke tapt noen penger, bare litt energi med å trykke og vente =)

Jeg blir nå hvertfall å bekrefte bestillingen på nytt..har ennå halve ventetiden igjen og de hadde vært kos å fått høre HL når man selv ønsker det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...