Gå til innhold

September: Sove hele natta...?


Dane

Anbefalte innlegg

Min lille sover ikke hele natta enda, men får høre både på helsestasjonen og andre at fra seks måneder skal de klare seg uten mat hele natta.... Jeg har ikke hjertet til det jeg da. Ho har lenge skulle ha pupp hver andre til tredje time og jeg er storfornøyd nå med at ho bare skal ha mat en gang om natta!

 

Åssen gjør dere det med avvenning? Tar dere den lille opp av senga og trøster eller skal ungen ligge i senga til de sovner igjen? Noen som har gode tips? Eller skal jeg bare la det gå sin gang siden jeg selv er fornøyd sånn som det er nå? Det går jo den rette veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gått fra å amme jevnt natten gjennom til nå å bare amme en gang i 4 tiden. da har han allerede klart seg 9-10 timer uten mat. har prøvd å få han til å ligge så lenge som mulig uten å gi han pup, og heller latt pappa roe han, men på den tiden her er han virkelig sulten, og da kommer ikke jeg til å nekte han mat. regner med at han kommer til å sove natten gjennom etterhvert når han blir større, og han får enda mer mat. inntil da er jeg fornøyd med å bare måtte amme en gang om natta. han har også gått ned i vekt siste mnd, så da kan jeg ihvertfall ikke nekte han mat...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...