Gå til innhold

November: dere som bruker mme


silhah og emilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,jeg koker vannet enda og sterilisere flaskene enda.Hs sa at det ikke var nødvendig å gjøre dette hver gang lengre,men vi gjør det,bortsett fra når vi reiser og er borte en natt,da vasker vi dem,men når vi er hjemme,sterilisere vi dem for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som slutter med det? hmm, det var nytt for meg.. koker hvertfall både vann og flasker enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koker ikke flaskene nei.. har ikke gjort det etter hvert bruk noen gang jeg.. men koker de innimellom. Vannet til mme koker jeg.. må man ikke det da sånn at pulveret løser seg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk høre på skravle i dag at nå som emilie var så stor (blir 5 mnd om 1 uke) så kunne jeg bruke kaldt vann fra springen og bare varme det opp i mikrobølgeovnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt skepitsk til det,kanskje fordi jeg selv reagere på vann rett fra springen.Jeg får magetrøbbel med en gang og er redd for den lille.Kan kanskje gå godt,men ser heller ikke at det skal være så stress å koke opp noe vann og sette i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har hørt om hverken store eller små som har reagert på vannet fra springen. Er vel ganske uvanlig med voksne som reagere på vannet her i landet. -Men kanskje det er dårligere vann der dere bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at det har noe med vannkvalitet her å gjøre,for det er det samme hvor jeg er.Enkelte dager reagere jeg bare på litt andre ganger kan jeg drikke et par glass før jeg reagerer.Så jeg drikker kun kjøpevann,eller koker vann og avkjøler det.Litt flaut når jeg er på besøk hos andre,for det er ikke så mange som har forståelse for dette,så jeg tar som regel og drikke litt,men jeg vet aldri om jeg blir uvell eller om det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når det er sånn. Men jeg skjønner du er litt mer forsiktig enn andre da. Får håpe at gutten din ikke har arvet tendensen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper heller ikke det,faren har det ikke slik og min datter har heller ikke arvet akkurat det (har i alle fall ikke merket noe enda),så jeg krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri kokt flaskene??? ikke da de var nye engang??eller da babyen var helt liten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...