Gå til innhold

Hvor tidlig kan man ta UL?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 5+0 og lurer på hvor tidlig man kan ta UL,jeg har en MA, bak meg,ble gravid i 1pp,har hatt noen tunge dager psykisk på det private planet,og er redd for at bekymringene,nervøsiteten og redselen har gjort det til at det går galt igjen,har ingen tegn på SA,enda hedigvis og er hjemme fra jobb i dag og i morgen. Da jeg hadde MA så trodde jeg alt var bra,ble oppdaget ved tidlig UL i uke 12(døde i uke 9). Var til legen i dag og tok blodprøver. Det er vel fastlegen som henviser til UL? lurer på om jeg skal ringe å be om henvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dem sier at fra uke 7 så kan man se hjerteaktiviteten, med innvendig ul.

jeg er 7 uker i dag og skal til ul i morgen. var det med 1.mann også. det er ikke så mye du ser, men du ser et hjerte som "hopper", og det kan jo være nok til å bli beroliget. jeg ville absolutt tatt kontakt med legen og fått henvisning, hvis du er i tvil. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul i uke 7 og jeg så klart og tydelig hjertet som slo;o)

Men ser ikke så mye mer enn det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne godt du er nervøs og du har virkelig behov for ultra for å berolige deg litt.

 

Jeg var på ultra lyd 5 uker og 2 dager etter eggløsningen.(vet når jeg ble befrukta)Dette var siste jeg var gravid.

 

Da så vi at hjertebanket:-)

 

25 dager etter befruktning begynner et primitivt hjerte å slå og det kan man se på ultralyd.

 

Ønsker deg lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...