Gjest Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Det er fem uker siden jeg mistet i dag, og har enda ingen tegn til verken mens eller eggløsning. Følger med ved å ta el-tester og tempe. Jeg mistet i uke 13, men fosteret hadde vært dødt i ca. 4-5 uker da det ble oppdaget. Kan det ha noen innvirkning på syklusen? At det tar lengre tid før den kommer igang igjen? Blir tussete av å gå slik og vente!
Klikk Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Jeg har hørt at det kan ta ca 4-8 uker før mensen kommer igjen, så den kommer nok snart.. Men skjønner at det er fryktelig irriternede
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Jeg mistet i uke 18 og det tok 7 uker før jeg fikk mensen. Husker jeg synes at tiden gikk veldig sakte. Deretter hadde jeg syklus på 35 dager. Før jeg ble gravid da jeg mistet var syklusene rundt 5-6 uker. Men uansett sykluslengde har jeg lagt merke til at el kommer ca 14 dager før mens. Tok el-tester, men egentlig kunne jeg nøyd med med å kun sjekke el-slim. Vi var ikke klare for nye forsøk før etter mens nummer 2 (det er nok veldig individuellt) og da satt jammen meg spiren på 1. forsøk. Håper mensen din kommer snart.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Takk for svar jenter. Jo, jeg er nok en smule utålmodig ja! Må vel bare smøre meg med tålmodighet og vente. Har mistanke om at jeg kanskje kan ha hatt el nå, for tempen var litt høyere i dag. Håper den ikke har sunket igjen i morgen, for da blir jeg fortvilet. Det er så frustrerende å ikke vite hvor en er i syklusen! Om det er el, kommer vel mens om ett par uker og da blir det 7 uker siden utskrapning... Jeg hadde 26 dagers sykluser før jeg ble gravid. Flott å høre at du ble såpass raskt gravid igjen liten kuling. Det er det jeg håper på jeg også. Jeg føler meg klar som ett egg allerede, men skjønner at man kan trenge litt tid etter noe sånt. Det er bare det at vi måtte vente så lenge før denne spiren satt, at jeg føler jeg har ingen tid å miste.
Gjest Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Jeg føler med deg. Håper det er din el som er på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå