Attekattenoa Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Hvordan går det med dere? Jeg har nok gitt opp håpet om at jeg er gravid ettersom CB-testen var negativ på mandag, men synes det er så rart jeg har hatt mensmurringer så lenge uten at TR har kommet. Har vært skikkelig vondt siden mandag, men kan jo være litt på "utur" nå som det bare er 1.syklus etter jeg fjernet spiralen.. Ikke vet jeg. Gravid er jeg nok desverre ikke:-S Krysser fingrene for dere andre, håper tante tragisk ikke dukker opp!!!!:-)
anonymus 2 små Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Det kan jo hende du testet for tidlig... er jo tydligvis en del som har testet positvit sein... Har litt håp for deg enda jeg:)
Attekattenoa Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 Godt å høre:-) Takk for oppmuntrende ord! Gratulerer så mye til deg med verdens beste julegave:-) Nå har jeg mest lyst til å bare bli ferdig med mensen slik at vi kan begynne på "ny runde"..
Petrine+Røver Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 Er litt spent her, selv om jeg sier til meg selv at det ikke er noen vits i... har hatt nokså stabile sykluser på ca 30 dager siden jeg sluttet med pillen i oktober, en syklus på 33 bare. Skulle derfor fått mensen på mandag... tidligere har jeg også spottet litt før mensen, men ikke denne gang. Hadde veldig ømme pupper i forrige uke, gått over nå... vel, dersom ingen TR i morgen blir det testing. Har så delte følelser om dette nå, dvs. uansett er jeg jo veldig glad hvis detr skulle være positivt da, men har akkurat sagt opp jobben for å skifte beite, og ikke signert kontrakt på nye jobben ennå... det sedvanlige problemet :-) Vel, vel... mensen dukker nok opp denne gangen også tenker jeg, får vente å se :-) Det var litt om meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå