Gå til innhold

April: Susan!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nja..skjønte ikke så veldig mye av det jeg..hehe...

Men fikk hvertfall pumpa til å fungere,så nå er vi gode venner,hvertfall for å lette på brystsprengen,og mini får melka på kopp fra pappaen,og da blir han god og mett=)

Var å veide han idag,og etterpå så spiste han masse og tok puppen godt,så jeg ser lys i enden av tunnelen nå =) også gjør det ikke så vondt som før,men er enda sår og øm på brystvorta.

Han bruker kjempelang tid på å gape opp,bare det kan gjerne ta 10min,og da renner jo melka,vet ikke helt om han skjønner at han må gape,prøver å gjøre alt for å få han til å gape høyt nok,ikke bare lage truttmunn..men..det kommer sikkert.

Det med å gå med fingrene på ryggen hans funket bra =) virker som det kilet eller ble litt ubehagelig,så når han sluttet å suge så gikk jeg litt med fingrene på ryggen,og han spiste litt til,men er muligens litt trøtt og slapp enda,så får bare ta tiden til hjelp=)

Men han og jeg har sovet godt inatt =) så regner med han var god og mett igår kveld ja,selv om han egentligskal spise hvertfall hver 3-4t,men,men..man kommer gjerne inn i en ond sirkel da,hvor de spiser seg akkurat passe mett,og må ha oftere,så han var nok bra sulten imorges etter en god natt søvn,og spiste godt,og jeg hadde MASSE melk,så måtte frem med pumpa litt idag også =)

Men tusen takk for all hjelpen og rådene du har kommet med,de har blitt brukt =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9015859-april-susan/#findComment-9018807
Del på andre sider

Det man altså gjør når man har forferdelige kokosnøtter er å sette putene på fingertuppene som kronblader rundt brystvorten, (korte negler, rene hender) og presser innover. Har du et timeglass så er det ideelt å titte på at sanden renner. Da blir melken dyttet litt bakover slik at det blir bløtt nok til å sette i gang med amming eller pumping. Ellers høres jo det vitterlig ut som om du har fått ordnings!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9015859-april-susan/#findComment-9018878
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...