Gå til innhold

Nå er det ikke tvil: Testen er positiv!

Anbefalte innlegg

Tok en CB vanlig i morges, og i dag var krysset helt tydelig og blått. Det var ikke kjempesterkt, men det er ikke tvil lengre: JEG ER GRAVID IGJEN! Jippi!!!!!!

Hvordan gikk det med deg Knætta? Blir det kappløp mot nyttårsbaby? hihi

Håper dere ALLE kommer til å få oppleve en positiv test snart! Det er jammen en ganske god følelse :-)

Fortsetter under...

Å jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0)

Gratulerer sååå mye Frøya!

Tror nok jeg kommer etter jeg ja! Må bare få testa m gravitest først, for sikkerhets skyld. Får termin 1.jan jeg da =0)

Annonse

Tusen takk alle sammen! Dette er helt uvirkelig! Takk for tipset Dizzie. Du kommer nok snart etter! Skal ringe legen om et par dager - må bare forsikre meg om at det ikke er noe kjemisk som lurer meg... Det var så vondt å avbestille legetimen til svangerskapskontroll etter exuen. Men samtidig er det lang ventetid der jeg går, så vi får se. Skal uansett kreve tidlig UL.

Vi snakkes! Lykke til med babyjakten jenter!

Å hurra! Gratulerer! Så flott at du er gravid igjen!

Denne gangen går det nok fint, skal du se:) Men jeg forstår godt hva du mener om den svangerskapskontrollen, jeg hadde en SA uka før jeg skulle til kontroll. Så jeg kjenner den følelsen, ja!

Men det er sjelden det går galt to ganger på rad! Lykke til nå, kos deg med spiren!

Annonse

gratulerer så mye til dere, Frøya 79 pg Lucie. Det er stor stas!! Håper bare at vi kan smitte noen flere her inne, og sender derfor masse babystøv til alle

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'og i enda flere bøtter....

Du er gravid du og? I så fall: GRATULERER!!!! Noen av oss med termin i slutten av des/beg. av jan. MÅ jo få på nyttårsaften. Utrolig fruktbare dager her inne nå! Må være noe med vårlufta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...