Gå til innhold

Lurer på dette med nesespray og sprøyter....

Anbefalte innlegg

Jeg skal starte med spray på dag 16 i syklus,og sprøyter ca 14 dager senere.Stemmer det med dere jenter??Men når jeg skal begynne med sprøytene,skal jeg slutte med sprayen da?Eller fortsette å ta begge deler fram til UL??

Er veldig takknemlig for svar. For er mitt første forsøk,og det er så mye som svirrer rundt oppe i hodet mitt....:)

Fortsetter under...

Hei!

Stemmer ganske bra med meg. Begynner på dag 18, og sprøyter 14 dager senere. Du skal gå på sprayen helt til du skal sette EL-sprøyta. Sprøytene skal du sette fram til du får beskjed om å slutte. (på ul sjekker de hvordan utviklingen er, og om du må fortsette med sprøyter eller ikke)

Hei

Jeg begynte med spray på dag 21( dvs 7 dager før jeg vanlikgvis får mensen) hvis du har kortere syklus så begynner du tidligere enn meg.

Nå tar jeg spray 4 ganger om dagen, når jeg begynner med sprøyter etter ca 18 dager skal jeg forsatt spraye, men kun 3 ganger pr dag.

Antall ganger pr dag med spray kommer ann på hva slags spray du går på osv, så dette kan være forskjellig fra person til person.

Selv går jeg på Suprecur, vet det er mange som bruker Synarela og de sprayer dobbel dose to ganger om dagen istedet for 4 enkle.

Legen vil fortelle det i datalj hvordan du skal gjøre det med spray og hormoner, så ikke bekymre deg for dette.

Dette er mitt første forsøk også( er på dag 11 med spray), så skjønner at det går litt varmt i topplokket, men foreløpig har det gått helt fint.

Lykke til.

Hei og tusen takk for svar fra dere begge!!:)

Det kan bli litt mye å tenke på ja..Sprayen min heter Suprefact,høres nesten lik ut som din.Men jeg har kjøpt den i utlandet,så kanskje derfor heter den noe annet?..Hvor mange doser har du i en spray?

Er 100 i min.Holder det ut hele forsøket,eller må jeg ha flere?

Når jeg begynner,skal jeg spraye 3 ganger pr dag.

Håper det ikke blir noe problem å få tak i mer,hvis den blir tom,for jeg skal gjøre eggutaket og innsetting i utlandet..Men jeg får vel oppfølging,som du sa...:)

Hei

Det er 100 doser i min også.

Hvis alt går helt etter planen så skal jeg ha akkurat over 100 doser, men har en pakke med to sprayflasker så det går bra.

Kan jo ende opp med å spraye noen dager ekstra hvis nedreguleringen går saktere enn beregnet, eller jeg trenger noen ekstra dager med sprøyter osv.

Siden du bare skal spraye 3 ganger om dagen, holder din lengre enn min.

I Norge er Suprefact en enganssprøyte til 2.900,- så tror ikke du får spray med samme navn her, men kan hende Suprecur er akkurat samme greia bare med annet navn.

( Suprecur inneholder 0,15 mg buserelin pr dose, så sjekk hva som står på flasken din )

Hvor skal du få behandling forresten ?

Hei.

Jeg har kontaktet Trianglen i Danmark,de skal hjelpe oss:)

Leste på flasken at det står buserelin på min også.

10g pr dose!!!!????Står på tysk,skjønner ikke helt.

Nei,det står også 0,1ml per dose...Dette bør jeg høre med legen om!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...