Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sluttet på pillen(etter 7 år)i februar. Har hatt mensen i mars,men er nå 4 dager over dagen den skulle kommet mnd her,så enda ikke helt stabil syklus!Vet noen om man kan bli gravid likevel,hvordan skal man finne ut når man har EL?Noen som er i samme situasjon??Vet jeg ikke må stresse,men gleder meg sånn og ønsker meg en liten bebis:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9015184-h%C3%A5per-og-h%C3%A5per/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm..

d du kan gjøre er å tempe...

for å få riktigs mulig temp. må man tempe rektalt.

ta tempen hver morgen, før du står opp, og noter ned på et temp.skjema.

rundt el skal d være en stigning.

du kan også bruke el-tester

pernille.info

fertilityfriend.com

Jeg er i samme situasjon, sluttet på pillen etter 7 år i februar og har hatt en mens i mars!!!! Jeg har ikke prøvd å tempe eller noe, men kjente godt at jeg fikk eggløsning i mars pga magevondt og masse slim plutselig. Denne måneden har jeg hatt noe jeg TROR er EL bare 2 uker etter første mensdag, noe som i så fall gir meg myyye kortere syklus enn første (håper det) Hadde vondt i magen en dag og slim men ikke like mye som forrige måned. Jeg bruker infoen om sekret fra http://pernille.info/ for å følge litt med på når jeg får el. Vet jo ikke i hvilken grad jeg treffer hver måned, men når en får mensen er det i alle fall ca 14 dager siden en hadde el.

Jeg stresset skikkelig mye første pp men har roet meg litt nå. Blir så redd for å bli altfor skuffet.

Men du kan godt bli gravid selv om du har ujevn syklus ja :) Blir bare vanskeligere å planlegge ;)

Jeg har også nettopp sluttet på p-pillen. Har gått på den i 9-10 år, så jeg ser for meg at det kan ta litt tid før kroppen er i normal rute igjen... Men jeg kjenner flere som har blitt gravide på 1pp etter pille slutt, så det er håp for oss som nettopp har begynt å prøve ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...