just_mee Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 har stikkende smerter nederst i magen høyre side) vet at det ikke er blindtarm pga den har jeg fjernt.. noen som vet eller trur de vet hva det er?
Happy H Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 eggløsning kanskje? Eller har du hatt d lenge? Eg får stikkenede smerter i magen når eg har EL=)
just_mee Skrevet 18. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2007 hadde EL på fredag 13 ( vis EL kalenderen er riktig ) har hatt et par dager:)
babygullz <3 vilde Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 kanskje du har fantomsmerter..hehe.. nejda.. hilsen skøjerhjørnet =D man kan ha vondt rundt el-tiden av forskjellige årsaker: Noen har smerter mens eggmodningen i forkant av eggløsningen foregår, fordi de stadig større eggposene tar opp plass på eggstokken og i buken. Noen får smerter av at egget/eggene brister seg gjennom eggstokkveggen. Noen får smerter etter at eggløsningen er overstått. Dette kan komme av to årsaker: den sprukne eggposen lekker ut blod og væske ut i bukhulen, og det virker irriterende på bukhinnen egglederne trekker seg rytmisk sammen for å hjelpe egget på vei inn mot livmoren Noen har smerter på alle de tre nevnte stadiene under eggløsningen. www.pernille.info
just_mee Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2007 okay har aldri opplevd det... fantom smerter hehe nei er nok en pers som ikke håper eller "tror " man er gravid før man ser det litt pessemist og en liten tviler hehe
babygullz <3 vilde Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 nei jeg vet ikke =) men, hver gang rundt el-tiden min bruker jeg å bli litt hoven på venstre side...som om d er en ballong fyllt med væske der. vet ikke hva d kan komme av.. hm.. men, hvis du hadde el den 13, så kan d jo være festesmerter også, hvem vet??=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå