Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #1 Del Skrevet 18. april 2007 Hei ! Jeg tror jeg har hatt depresjon etter fødselen til datteren min i august 2005. Har i hvertfall ikke klart å se positivt på livet. Føler at jeg ikke kan finne meg selv igjen, vet ikke hva jeg vil. Det verste er å ikke vite hva jeg føler, gleder meg ikke til noe, kan liksom ikke sette ord på det jeg føler heller.Høres sikkert litt merkelig ut...Forholdet til samboeren min har vært veldig dårlig, vi krangler mye. Og jeg klarer ikke å forstå ham, eller de problemene vi har. Vet ikke hvorfor det er blitt sånn!Det er så frustrerende. Det eneste jeg fosrår av denne suppen er at jeg har det vondt, og samboeren min har det vondt. Dagene går i bølger, litt latter og litt gråt, og mye sinne. Er ekstremt sint til tider. Nå er jeg gravid igjen! Var ikke planlagt, men vi er jo selfølgelig glad for det. Men nå har problemene bare blitt verre... Jeg vet at mye av dette, kanskje alt er min feil, men jeg får meg ikke til å inrømme det. Jeg selv føler meg som et offer ,vet det hørres kanskje dumt ut. Har snakt med jordmor om dette, hun vil sende meg og sambo på samlivskurs...tror dere det vil hjelpe? Høres dette ut som depresjon for dere?eller er jeg bare selvopptatt og bør ta meg i sammen? ikke vær redd å være ærlige... tusen takk for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9014793-hvordan-skal-dette-g%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. april 2007 #2 Del Skrevet 19. april 2007 ALT er ALDRI din feil!=) Du kan godt gå til legen din, for det kan høres ut som om du er deprimert, ja. Eller at du kan være på tur ned i en depresjon. Best å få snakket med noen om det, før det blir verre?=) Klem og lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9014793-hvordan-skal-dette-g%C3%A5/#findComment-9026536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå