Gå til innhold

første gang og blir smårar...


enpå3ogenpå1

Anbefalte innlegg

Hei,

er gravid for første gang, 9+1. Hele tiden har jeg kjent prikking og strekking i livmoren. Egentlig vært i fin form, litt trøtt og småuggen - men det er utrolig hva man fikser når man vet hvorfor :-)

Men i går kveld og i dag har jeg ikke kjent noe. Er det fordi livmoren tar "litt pause"? Føler meg i fin form, omtrent som før jeg ble gravid.

Men jeg blir så redd når jeg leser om alle som har SA og MA......

Har noen vært borte i det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det slik i min förste graviditet. Alle symtomer forsvant rundt uke 9-10. I dag har jeg en liten herlig unge på 1 1/2 år.

Tror det er normalt at symtomer kan begynne å forsvinne når du har kommet såpass langt i ditt svangerskap!

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 11+4 nå og jeg har hatt det akkurat som deg, ca fra uke 8-9 hadde jeg ikke noen særlig symptomer lenger, ingen kvalme eller stikninger. Nå er jeg litt uggen til tider igjen og merker på humøret at det er litt mer "aktivitet" i hormonene igjen. Det er helt normalt at det går i bølgedaler.

 

Utviklingen skjer i rykk og napp og da får du disse "pausene" innimellom, ikke farlig, bare nyt det du! Ofte etter Uke 12-14 har man svært lite symptomer på noe som helst og ser egentlig bare at magen vokser. Dette er jo veldig forskjellig.

 

Dette går så fint så :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh takk for svar!!!! Regnet jo med at det var helt normalt, men greit å høre også. Skjønner ikke hvorfor tiden fram til uke 12 går så sakte..... tror det blir en lettelse å komme over på "den tryggere siden" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...