Gå til innhold

Føler meg ikke gravid, andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg ikke gravid, eneste beviset er to positive tester..

Når begynner en å føle seg gravid???

Har litt smerter i underlivet innimellom, ,stikker litt. Øg ømme bryster og sliten korsrygg.

Men det virker så uvirkelig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt hva du mener, jeg har dager jeg ikke føler meg gravid enda, og jeg er snart ferdig med 1. tri.

Tok noen uker fra positiv test til det begynte å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid, og det er fortsatt litt uvirkelig, til tross for kvalme, ømme pupper, tissing hele tiden og trøtt som bare det.

Det synker nok inn etterhvert skal du se;)

Lykke til!

Skrevet

Jeg føler meg heller ikke gravid, bare litt menssmerter innimellom. Men jeg kan trøste deg med at sånn var hele det første svangerskapet mitt også, eneste tegnet var at magen vokste.

Skrevet

Føler meg heller ikke spesielt gravid, men tok min tredje test i dag og den var KNALLBLÅ!! =) Skal til legen i dag også, gleder meg =)

Skrevet

Akkurat sånn er det for meg også! Jeg tør liksom ikke helt å tro på det.. Har tatt to positive tester, men det er allikevel vanskelig å ta det inn over seg.. Sambo er helt opp og kjøre, mens jeg holder igjen alt jeg kan. Er livredd for å bli skuffet.. Jeg er også litt uggen i tillegg til mensmurringer, ømme pupper, vond korsrygg og trøtthet. Det er utrolig kjipt at så mange av symptomene minner om menssymptomer, synes jeg! Tror nesten at det er mensen som kommer hele tiden, og løper på do for å sjekke i ett sett.. Skumle greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...