fremtidoghåp Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 (Samme innlegg som på "slitere") Jeg har fått 3 svakt positive tester på 5 mnd for så å begynne å blø etter 1-3 dager. Fikk tatt en blodprøve for å se om blodet mitt kleber/koagulerer for fort. Men gyn ville ikke måle progesteronnivået, enda jeg mister i uke 5 hvor egget nettopp har festet seg (eller kanskje ikke klarer å feste seg helt). hun sa at forskning viste dårlige resultater med prog. behandling. Men så leser jeg om noen av dere som får Albyl-e(?) og prog. behandling fra det øyeblikket dere blir gravid. Burde ikke jeg også fått noe slikt? Jeg ville også gjerne ha testet peptid-c for å se om jeg har insulinresistens, men det ville hun ikke. Argh.... jeg betalte 1000,- for å komme til gyn uten å måtte først til lege for å få henvising. (jeg er kronisk syk og et legebesøk tapper meg for mye krefter.) Noen tips om hva jeg kan gjøre? Eller noen som vet om en gyn i Bergen som tester slike ting uten at man må krangle seg til det? Takk for svar! PS! Hvordan fungerer Albyl-e og annen prog. behandling? Hva med Chrinone? Er der bivirkninger?