Gå til innhold

huff, dagen starter kl 0500...

Anbefalte innlegg

fy flate jeg tror jeg går på veggen snart, snuppa er lys våken kl 5 om mårran.. helt tragisk, jeg er jo sååå trøtt å uopplagt.. akkurat lagt henne ut for sovings nå, jeg kan jo sove sjøl nå, men har gulv som må vaskes, må rydde, ordne vaske klær osv.. åh, noen med tips eller råd så jeg får snudd dette her eller?? hun er snart 10 mnd, legger seg kl 19, våken 0500, sover ca 3-4 timer på dag-tid fordelt på to dupper...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9013992-huff-dagen-starter-kl-0500/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det er vanskelig å få barna til å sove lenger enn jeg vil at de skal om morgenen. Men at dette kan forandre seg over tid.

Hvis du ammer fortsatt, kan du kanskje strekke morgenen litt med å ta henne opp i din seng og gi litt pupp og kose dere litt? Er vel eneste som tidvis har fungert her.

Men det forandrer seg sikkert etter hvert. Få tenåringer som er lys våkne klokka 05 i alle fall ;)

Neida, ikke meningen å fleipe det vekk - er utrolig slitsomt å ikke få den søvnen en selv trenger om natten.

Men jeg synes du skal la husarbeid være husarbeid når snuppa sover om dagen, og sørge for å få hvilt deg selv også da. Og så heller ta husarbeidet når hun er våken. Her har ryggbæring i sjal eller annet bæretøy vært supert når de har vært i den alderen og jeg gjerne vil ha gjort litt husarbeid når de har vært våkne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...