Gå til innhold

Hvor mye skal dere ned dere som bruker reductil?


Vesle mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk det av legen ved å spørre han etter en lang samtale vi hadde om kosthold og livsstilsendring;)

Veide 83 kg da jeg begynte, veier nå 68 og skal ned 10 kg til! Er 159 cm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper på 10-15 kg. Gikk ned 1,8 de 3 første ukene( Påsken ble det nok litt snop).

Var faktisk min lege som foreslo tab for meg. Jeg veide da 78 kg og er 163 cm lav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått de av legen idag, så starter imorgen.... 172 høy, veide idag 104...*kremt* kommer jeg ned til 70 kg skal jeg være fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned til ca 66 kg tror jeg...tipper det er match vekta mi. Veide 87 kg når jeg fikk reductil og er 160 høy.

Har gått ned 2 kg allerede...på under ei uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 170 cm høy og veide 92,5 ved start. Skal ned til ca 75-70 kg (dvs ca 16-20kg) , og har min første veiedag i morgen...*skummelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg har gått ned 10 kg, gjort mange endringer i kost ved å bytte ut med magrere varianter, mindre kcal osv. Sa at jeg har fått etablert trening 2-4 ganger i uka og at dette sitter nå...men at jeg var mye sulten og at dette stoppet for at jeg gikk mer ned..så sa jeg at jeg hadde lest om reductil og hadde lyst til å prøve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal pinadø jeg oxo gjøre det.. Er altså langt over Bmi`en der jg skal være nå! Takk for et positivt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe fast mål... Bare at jeg skal ned masse...

Veier 126kg nå, 168 høy... Håper vel å komme ned på 75-80, men vi får se!

Gått ned 6kg de første 6ukene på reductil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...