Gå til innhold

Easy Life


(S)TinkerBelle <3

Anbefalte innlegg

Noen som har gått på Easy Life kurs på treningssenteret sitt? Jeg skal begynne neste tirsdag. :) Opplegget er pulver-diett og deretter lavkarbo. Poenget er iallefall ketose. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjenner ei som går på det.. Hun har tatt av masse.. men det krever vilje styrke å ta pulver i 6-7uker... lykke til....

 

Hvilket senter skal du begynne på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja æ gikk på easy life i høst, gikk ned det æ ville + 5kg ekstra, totalt 23 kg. Æ hva litt heldig for vi var to venniner som gikk sammen og motiverte hverandre å drog oss med på treningene, det anbefales å trene 3-4 ganger i uka..... æ e fornøyd med mitt resultat, og det e vel takket være vekt tapet at æ sitt gravid i dag;-) kanskje ekstra lykkelig av den grunnen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej og takk for svar. :)

 

Skal gå på Spartacus på Grua. :) Ja, det er jo dette med pulveret jeg gruuuuer meg for, men hvor lenge man bare spiser pulveret kommer jo ann på hvor mye man skal ned. Han veilederen trodde at jeg kunne nøye meg med 3 uker på bare pulveret også pulver + ett måltid en stund også pulver og 3 måltid til jeg når det ferdiget målet mitt som er ca 17 kilo fra nå. :)

 

Trene gjør jeg fra før så det er ikke noe problem, men trening i seg selv funker ikke om kostholdet er shit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt forundra over at det aldri står noe om pris i disse reklamebladene vi får i posten!

Hva koster det å delta på easylife kurs? Er det en engangsavgift eller betaler man hver måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må melde deg inn på treningssenteret i 1 år, så prisen varierer jo litt fra sted til sted vil jeg tro.. de ukene kurset går (6 mnd) tror jeg du betaler nesten 400 kr ekstra i mnd for å gå på kurset og ha tilgang til instruktør osv. Og i tillegg kommer utgifter til pulveret da, men den er jo liten i forhold til hva du bruker på mat i uka tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...