Gå til innhold

Hvem liker dere best/ ikke så godt på dette forumet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er det ikke litt barnslig med en hvem liker hvem tråd? Det er jo helt klart at ikke alle kan like alle,men så lagt har ikke jeg detti over noen jeg får klump i halsen av. Liker meg bedre på snartmamma pga jeg synes forumet er litt merkelig,men barnimagen.com er et fint alternativ.

Annonse

kikkt tilfeldigvis innom her fra 1.trimester, dette var nå litt av ett innlegg også da. Tror nok det er mange av dere som ikke har det så lett og sliter med en del ting og gruer seg for å være alene med ansvaret for ett lite barn. I tillegg til dette så skal dere lese på ett innlegg der det står om dere er likt eller ikke? dere har vel nok å tenke på vil jeg tro... Nei,jeg sender en blomst til alle på dette forumet,og håper alt går bra med dere. Jeg er ikke noe særlig glad i den anonym knappen jeg heller,synes folk kan stå frem med nick når de sier meningen sin. Det er jo liten sjanse for at noen kan identifisere hvem det er.

EN STOR BLOMST TIL ALLE HER INNE,OG SÆRLIG DE SOM IKKE BRUKER ANONYM KNAPPEN!

Gjest anouschka with Love

Koselig å få hyggelige meldinger utenifra, -det liker vi!!! :-))

Selv om jeg ikke gruer meg, hverken til å være alene eller ha ansvaret for en baby så gjør nok noen det, men jeg skulle mye heller sendt blomster til en del på parforhold debatten... Der er det en del gravide, og de har det alt annet enn bra! :-)) Her inne har vi tatt våre beslutninger og jeg mener at alle går en lys fremtid i møte :-)). Barna først! :-))

Stor blomst til deg Solstrålen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...