Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi fortalte i feb at vi hadde søkt,men ikke noe mer.

er typisk at noen forteller det til andre også skal alle komme

med gode råd.....

men folk spørr jo hele tiden hvordan det går ...sier bare at

vi ikke har hørt noe.

har samtale i morgen....

Har fortalt det til foreldrene våre + mine søsken som alle prøver å bli gravide nå, men ikke har fått det til ennå.

I tilleg er jobben informert, men det er mye fordi vi har et veldig åpent miljø her og det er 3 av oss i samme prossessen på en gang.

Vi gjorde litt motsatt vi. Vi fortalte ingen i nærmete familie eller venner om dette. Kun sjefen og gode arbeidskollegaer. Vi tenkte mye på dette om hva hvis det ikke går og man blir så sårbar når ting går galt. På en måte er jeg glad for at vi drøyde med å fortelle familie for det tok oss over 2 år og fire forsøk. Tror man bare må føle på hva som er rett for dere:)

Annonse

De fleste rundt oss vet at vi må ha ivf for å lage barn.

Jeg ble gravid på sprayen og mistet, og jeg angrer fortsatt på at jeg fortalte det til folk rundt meg.

Det er et mas uten like om når vi skal igang igjen, hvordan og hva og hvorfor det er sånn og når vi skal igang igjen.

Jeg har sagt at vi utsetter ivf en god stund,bare for å slippe at det blir mas når vi er igang igjen.

Skal holde oppstart neste gang hemmelig for venner og familie.

Vi fortalte det til familie, jobb og de nærmeste vennene.

Plutselig viste alle det..... Typisk!

Nå som jeg -endelig- er gravid er det veldig godt at de vet det.

De fleste som vi omgåes med daglig skjønner at jeg ikke bare er gravid, men at det er en drøm som har gått i oppfyllelse.

Kollegene til mannen min gleder seg like mye som oss, og det varmer!! :)

Har fortalt d til min eldste datter (18), og hun kan nesten ikke vente:)

Er litt redd for kritikk siden vi har barn fra før, og har bestemt oss for å ikke si det til så mange. Har ikke sagt noe til foreldre, men det kommer nok. Må bare vente på "rett tid" hehe.

Nanna 71

Første runde fortalte vi det til familie og venner og sjefene våre og noen arbeidskollegaer. Men denne runden er det kun foreldrene våre, sjefen, og et nært vennepar som vet noe.

Hadde litt problemer med noen søsken, som fortalte det videre til folk vi bare er på hils med, og synes ikke de trengte å vite noe, så denne runden er det hemmelig for søsken. Foreløpi i alle fall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...