Gå til innhold

Første natt på eget rom! buhuuu

Anbefalte innlegg

Vet jeg er laber på klubsidene..sagt jeg skal forbedre meg og sier det igjen. Kanskje jeg hører på meg selv nå..

I kveld flyttet poden inn på eget rom. Vet vi er litt trege. Litt fordi mor liker å ha ham på rommet, litt fordi det har blitt vane, litt fordi han erjolillebabynmin, litt (mye) fordi han spiser 2 (3) ganger om natten og mor ikke orker ut i annet rom. det siste kan ha sammenheng med at han sov på vårt rom men...

synes det er litt trist jeg. Bllitt stor liksom. Vet mange har eget rom tidlig. skal bli godt å legge seg uten å snike seg inn og lirke seg under dyna og bruke mobilen som leselampe og bla frem til det jeg skal lese på før jeg går inn, men litt trist med den tomme kurven der inne. Var så godt å se på han før jeg la meg til å sove.

Skal nå også ta tak i siste amminga. Den i 4-5 tiden. Han skal få den 24-01 for da er han faktisk sulten og spiser,raper sovner på 10 min. Prob. etter 4 er at han gjerne tar en våkentid på opptil et par timer. Og er jo snart 8 mnd!

Leggingen i kveld var et helvete med 5 kvarter med grin og hyl, men tror ikke det hadde stort med rom og sengbytte å gjøre for legginger har blitt værre og værre i det siste. På dag som kveld. Håper det kan gå seg til nå og vi kan komme inn i en grei rutine.

buhu..heldigvis er det gjesteseng på barnerommet;)

Fortsetter under...

Gikk det fint i natt? Det er trist når de flytter på eget rom. Vi har Leander på rommet vårt ennå. Må pusse opp et rom først. Men vi har nok hatt ungene inne på rommet vårt lengere en de fleste.....

Virker som om det er en tendens at det er vanskelig å få lagt de små nå. Det går nok over. Er jo egentlig ikke så rart, fra å ligge helt stille så er de plutselig overalt. Så begynner de å få annen mat en pupp, pluss at de har lagt på seg 5 kg og strekt seg 20 cm. Det er jo litt som skjer kan man si, så det er vel ikke så rart om de blir litt urolige.

Jeg får minne deg på klubbsidene innimellom, jeg da! hehe

Isj! Gruer meg til Linnis skal inn på eget rom, er liksom så trygt å ha henne inne hos oss. Våkner nå bare en gang *kryssertærogfingre* om natten i 3-4 tiden, men da vil hun gjerne sovne på meg. Tror kanskje hun våkner av oss, når vi snur oss e.l. Men det skal bli litt koselig å kose med mannen på soverommet igjen. I det siste har det blitt en del på stua... ;)

De vokser for disse små, absolutt!

Me har Brumlen på vårt rom ennå, og der blir han nok ei god stund til, litt fordi me må lage i stand eit rom , men allermest for han er jo minsten min som eg ikkje vil sleppe taket på. Er kjekt å ha han på vårt rom, men no er han både grei å legge om kvelden og stort sett kun våken ein gong om natta (morgenkvisten). Håper det fortsetter slik. Nattevåket satser me på at det blir slutt på snart for mandag skal mor begynne i jobb igjen og far skal overta stafettpinnen! og dermed er det han som må opp om natta. Spennende å se korleis det kjem til å gå.

Hei Molait!

Gikk det bra i natt da? Blir spennende å høre.

Skjønner at du syns det er vemodig - det husker jeg at jeg å synes, men det gikk fort over. Vi har hatt Emma på eget rom siden jul ca, og nå er det en "plage" å ha henne på samme rom som oss (har det av og til når vi har overnattingsgjester)...da våkner hun kjempelett og holder det gående!

Du skal se det blir en grei rutine på det etter hvert - ønsker deg masse lykke til i alle fall =)

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...