babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 gruer meg sååååå fælt!! blir så sinnsykt sint, frustrert å lei meg av den teite tanten. blir visst litt oversentimental...men syns jeg har prøvd så lenge nå...uten hell! urettferdig!! Hadde kjempemasse stikninger i venstre side tidligere idag formiddag. men så gikk d over utover dagen. nå har jeg ingen stikninger=/ men, jeg har tisset som en elefant med full tank idag.. var på besøk hos noen venner der jeg måtte renne på do et par ganger, og da fikk sambo spørsmål fra dem om jeg var gravid, ettersom jeg rennte på do hele tiden. hehe... hm... tappen er høyt plassert, hard, men litt myk, foreløbig lukket... er konstant sulten, og har ising i en framtann!!! kryss fingrene for at jeg føder en baby om 9 måneder=P
helen79 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Alle fingrene mine er krysset. Kryss litt for meg også da....... Venter jeg også
Lillegull og spiren Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 ååå håper du er gravid. lykke til:) jeg hadde el for 4 dager siden og jeg har kjent endel stikkninger/bombler i dag..lurer på om det kan være at spiren fester seg,men jeg ander ikke. skal du teste i moregn?
Gjest Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 Lykke til, skal du teste? Om 7 timer tester jeg....nervepirrende, godt jeg har godt sovehjerte!!!
Embalasjen *påovertid* Skrevet 18. april 2007 #7 Skrevet 18. april 2007 hvordan gikk det? noen som har testa enda eller? :-) åååå jeg er så spent på deres vegne :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 18. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2007 testet...NEGATIV!!!!=( ingen tante ennå.. men hun dukker vel opp etterhvert... dritt! ingen bra dag i dag nei.
Gjest Skrevet 18. april 2007 #9 Skrevet 18. april 2007 Krysser for dere alle...både finge og tær (alt utenom beina..heeh) Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå