Verdens lykkligste mamma Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Noen forslag? Gjerne noen som ikke er så vanlige...sliter med valg av navn her...
prebs Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Jeg liker: Hedvig Henriette Henrikke Hilda Hilde Pernille Petrine hmm...var vanskelig på P.
Vannmann35 Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Navn på H og P som ikke er sååå vanlige (jeg sier ikke at jeg liker dem): Hedvig Hulda Hedda Helle Herdis Halldis Helga Petra Petrine Pernille Penny Pauline Petronella
Gjest Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Henrikke Hermine Hilda Heidrun Hansine Hillemo Herdis Hulda Hera Pernille Pella Pauline Perdy Paula Pricilla Pil
Gjest Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 ikke så vanlige? Henni Hillevi Helmine Hermina Hilja Hilma fine navn på H som er litt vanligere: Hanna, Hedda, Hedvig kommer ikke på noen på p
anaina Skrevet 18. april 2007 #6 Skrevet 18. april 2007 Harriet, Hedvig, Heidrun, Heidun, Helga, Hennika, Henny, Hillevi, Paivi, Perla/Perly, Petra, Petronella, Pia Likte du noen?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Patricia er det fineste navnet jeg vet om og eneste jeg kom på på bokstaven P Hilde/Hilda Helena/Helene Heather Hedvig Hege Henny Henriette
LilleBitteliten Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 jentenavn jeg liker på bokstavene H og P, i tilfeldig rekkefølge: Hanna/ Hannah Hedda Hedvig Helena Helle Hilma/ Helma Hennie Henriette Henrikke Hillevi Pauline Pernille Pernilla Petra Petrine Petronella Philippa/ Philipa
mammas3gull Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Av jentenavn på P syns jeg Pauline og Pernille er penest.. Heter selv Pauline, og hvis babyn min bli ei jente så skal hun hete Pernille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå