Gå til innhold

2. kontroll hos lege, 12+3

Anbefalte innlegg

I dag har eg vor på kontroll, og det var skikkeleg opptur :o)

Har slitt med ekstrem kvalme, men ved hjelp av kvile (har lagt til sengs i eit par-tre veker) og reisesjuketablettar har eg kasta opp mindre, og dei to siste dagane har eg ikkje kasta opp i det heile tatt, og eg har klart å sitte oppe nokre timar om ettermiddagen :o)

Legen var veldig fornøgd med at eg er bedre, og han hadde ingen motforestillingar verken mot helgetur til Helsinki (eg fekk flybillettar og hotellopphald i bursdagspresang, og vi skal reise på torsdag) eller jentetur til Tyrkia i juni! Og på toppen av alt fekk eg høyre hjartelyden til lille knøttet!! Hadde nesten gløymd kor fantastisk det er.

Og i dag har eg klart å ete både frukost, lunsj, middag og kvelds (riktig nok veeeldig små porsjonar, men langt bedre enn ingenting), og eg er SÅ fornøgd med meg sjølv :-D

Det blei visst lite om kontrollen og mykje om anna, men eg måtte berre få det ut :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9011318-2-kontroll-hos-lege-123/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 12+1 i dag, så vi er jo omtrent likt da. og grattis med at formen er på bedring!! var kvalm et par uker, men det ga seg heldigvis. til gjengjeld har jeg sovi sinnsykt mye de siste to mnd, men begynner å bli bedre nå. nå er vi jo kommet over den "magiske" grensa på 12 uker oxo, så alt blir nok bedre nå :)) grattis igjen og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...