Gå til innhold

FIKK FØDE PLASS PÅ RIKSHOSPITALET!!!!!!!!!!!

Fruen77.mamma-igjen.nr3

Anbefalte innlegg

Nå håper jeg virkelig at det er et fint sted å føde......

Har egentlig ikke hørt så mye bra,de har jo så mye å gjøre....

Hørt om noen som måtte ligge på gangen i starten av fødsel-HUFF!!!!

Håper jeg har valgt riktig!

*FLERE SOM HAR FÅTT PLASS DER????

Fortsetter under...

Jeg fikk fødeplass på Riksen, men nå ser det ut til at jeg skal ta ks... Men fortsatt på Riksen :o) Får ikke "lov" å føde noe annet sted pga div sykdommer, og er veldig glad for det. Har oxo alle kontroller osv der, og hittil bare positive ting å si! Gleder meg til barsel jeg, virker så koselig der oppe ;o)

Annonse

Hei Fruen.77... Nå håper jeg ikke du tok plassen "min". He, he.... ;-) Har samme termin som deg og går nå å venter på svar fra Riksen. Hvor lang tid tok det fra legen sendte inn papirene til du fikk svar? Jeg var hos legen forrige tirsdag og da sa hun at hun skulle sende inn papirer. Har en sønn på 6 år som ble født der. Jeg var superfornøyd!!!! Var litt heldig, for når jeg kom inn var jeg den eneste fødende, så kom rett inn på fødestue. Men krysser alt for at jeg kommer tilbake dit!

Syns det er veldig betryggende å få føde der. Forrige fødsel var veldig lang og hard og endte med vakuum + at de fortløpende vurderte keisersnitt. Blir spennede å se om termindatoene våre flytter seg, da, ellers kan det jo hende vi ender opp der samtidig :-) Når skal du på ul der? Jeg fikk time 4. juli kl 9.30. Selvom jeg får ul hos legen hver gang er det litt ekstra spennede å komme opp dit :-)

Hei.

Jeg har født på riksen og er kjempefornøyd. De var så hyggelige og flinke på føden og de på barsel var kjempesøte. Det var bare å ringe på om det var noe og de hjelper til med det meste.

Håper du og dere andre får en like fin opplevelse som jeg hadde :-)

Lykke til alle sammen.

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...