mylittlecat Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 I dag ser jeg ut som jeg er 4 mnd på vei. Og så er jeg bare 5+6. Tidligere har jeg ikke fått mage før nesten 5 mnd, så er nesten litt nervøs for at det er tvillinger, hihi )
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Da er vi to. Er også kjempe oppblåst, måtte krype til korset å ta frem gravid buksene i dag og jeg er bare 5+0. Håper dette bedrer seg, ellers tror jeg magen sprekker innen termin, he he..
mylittlecat Skrevet 17. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2007 Gravidbukser?? hehe, ja det var tidlig Men skal ikke le for høyt, måtte kneppe opp knappen selv etter middag Hva betyr nicket ditt egentlig? Ja, jeg er nyskjerrig, hihi )
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 Jeg har en på 5 mnd nå, så siden det blir mindre en 24 måneder i mellom, (å det kan du jo trygt si det blir)heter det pseudotvillinger!! Kanskje derfor også magen spretter ut, siden det er 5 måneder siden sist...
mylittlecat Skrevet 17. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2007 Aha Hvis småen bare er 5 mnd, er det kanskje ikke rart magen detter ut, nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå