Gå til innhold

Ny her jeg. Så vil bare si....

Anbefalte innlegg

.... Hei hei. :)

Min historie. Jeg er vel klar for å få barn, selvom det kanskje hadde passet bedre om en liten stund, men har sååå lyst på en liten baby nå. hehe Når jeg ser gravide, babyer og andre unger kjenner jeg det stikker i eggstokkene mine. hehe Men så har vi samboeren min. Han er vel ikke helt der jeg er enda, selvom han sier at det er greit at jeg slutter på p-pillene nå. Han sier at vi bare må passe på å bruke beskyttelse. Han vil gjerne vente i 2-3 år. Noe jeg syntes er mye. Jeg vil gjerne ha flere barn enn ett. Og føler at tiden begynner å stresse meg litt. Er jo "bare" 21, blir 22 i år, men vet jo aldri om vi kommer til å slite med å bli gravide.

Dette var da litt om min situasjon, håper det ikke ble for langt. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9010510-ny-her-jeg-s%C3%A5-vil-bare-si/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen! :o)

Håper for din skyld at det ikke tar så lang tid før samboeren din er klar!

2-3 år er lenge å vente, spesielt hvis baby opptar deg så og si hele tiden. Vet ikke om du er "der" enda jeg men..

Jeg venter bare på jobb, er like gammel som deg! ;o)

Men jeg stresser ikke da! Ikke noe hastverk liksom.

Er NÅ jeg kan kose meg med samboeren min! *hihi*

Hei og takk. :)

Jeg har vært babysyk egentlig i 1 år nå, men har begrenset meg pga situasjon med penger og jobb og diverse. hehe Men nå er alt så å si i orden. Så håper han sier at han er klar snart ja. hehe Jeg snakker vel om baby hver dag, kommer med små hint. hehe

Stresser bare i hodet jeg, men jeg er en stresset person da. :)

Samboeren min og jeg skal ta en etterlengtet ferie i sommer, bare han og jeg. Det skal bli deilig. :)

Hvor er du ifra da? Jeg er ifra Drammen, men bor litt utafor der nå.

Hei=)

Velkommen hit! Her er vi fler i din situasjon;-)

Håper at samboeren din blir klar snart! 2-3 år er veldig lenge når man vil ha barn nåå.

Jeg er et år yngre enn deg. Har begynt å få sambo litt på gli. Han vil ikke prøve, men vi bruker ikke prev ihvertfall.

Jeg tenker også på om vi kommer til å slite. Kan jo ta flere år før spira sitter hvis man er skikkelig uheldig. Og da er det jo greit å være tidlig ute;-)

Annonse

Har tenkt på baby i ett år jeg òg! Sa ikke noe før i september i fjor, og fikk da til svar "Vi begynner når du får jobb".

Hadde jo ikke trodd det skulle ta såå lang tid! *hihi*

Ja det blir nok godt med ferie, bare dere to! Blir ikke mye av det med baby etterthvert! =P

Jeg er fra Moss jeg, men bor i Fredrikstad da! ;o)

Heihei...

Velkommen skal du være...=o)

ja, hva skal jeg si...år håpe han går litt ned på tiden da...

Og det er bare legg inn masse hvis det er noe du lurer på...=o)

Vi er så snille her inne alle sammen og vi biter ikke..=o)

klem

hehe.. samboeren min sa først at jeg ble prega av søstra mi (som fikk i mai i fjor) og broren min ( som også fikk i mai), kan kanskje stemme litt det, men har jo ikke sluttet å tenke på det enda. Håper jo på at det skal skje ved ett uhell snart. hehe

Du får skaffe deg en butikk jobb eller noe som er lett å få tak i da vettu, så blir det nok fart på sakene. hehe :)

Samboeren min vil at vi skal vente til jeg har fast jobb, men det skjer iløpet av ett år tenker jeg uansett, og har jo det greit med økonomien som vi har nå. Jeg jobber jo hver dag, selvom jeg er vikar. Innimellom sier han at det som skjer, skjer. Også smiler han, men andre ganger er han imot det helt. Blir litt forvirret av det. :)

Hei ja :)

Jeg skal som sagt slutte på pillene nå, og det var faktisk samboeren min som foreslo det (!?!). Han mente at de var bare tull. hehe Men ville beskytte seg med kondom da... :\

Jeg har cyster på eggstokkene og bakovervendt livmor, så jeg regner med at jeg sliter litt med å bli gravid.. derfor jeg stresser litt ekstra. hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...