Gå til innhold

Jeg er så imponert over dere som har holdt på med dette lenge. Jeg blir så lei meg hver måned jeg. Bare lyst til å gråte

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i seks måneder, og jeg vet det ikke er så lenge. Men dette sliter på meg altså. Jeg var så positiv i starten, og er like optimist hver mnd. Men bare for å få den stygge tanta på besøk.

Jeg blir så lei meg

Fortsetter under...

la akkurat inn mitt første innlegg her for 10min siden, og må bare si at jeg er enig.

Begynner å skjønne at det å prøve å få barn er en måndelig berg og dalbane.

Nei desverre,

har hund vi, noe som er koselig men ikke helt det samme :-)

Hadde vært fint om det kanskje kunne komme en liten søster eller bror til hunden.

Hvor gammel er ditt barn??

Annonse

Koselig med hund da! Men er nok ikke helt det samme!!! ;-))

Det klaffer nok til slutt skal du se!! Jeg har et vennepar som prøvde i 8 år (!!) de fant ikke noe galt på dem, de prøvde vel alt av kurer etc og satt og ventet på tlf fra legen ang prøverør.. Og da på bryllupsdagen sa det klaff!! Helt naturlig!!! Men da hadde de slått seg til ro med at de ikke kunne få barn den naturlige måten... Og bare koset seg med sexen i stedetfor plikt sex!!

Nr 2 kom nå for 2 år siden og var ikke planlagt i det hele tatt.. Så det er mulighet!!!

Jeg har en gutt på snart 10 mnd som heter Noah!!

Vi prøvde i over ett år før jeg ble gravid med Cornelia(13 mnd) og bestemte oss derfor for å begynne å prøve igjen med en gang etter fødsel...vel..det er nå 13 mnd siden og ingen spira ennå:(

Sliter på særlig meg, siden "alle" jeg kjenner blir gravide...også ekstra bittert siden jeg er så ung og liksom skal være i min mest fruktbare alder(21år)...hører til historien at mange i begges familie har slitt med å bli gravide :s

Håper vi får det til snart!!!

Lykke til dere andre prøvere også!

Da er vi to =) Huff, enkelt skal det ikke være. Jeg har jo "bare" prøvd i snart 9 måneder nå får jeg jo høre... det er ikke gøy å høre, uansett hvor lenge det går eller ikke så blir man jo lei seg hver gang mensen dukker opp....

Ønsker deg masse lykke til jeg. Ordner seg for snille piker =)

hmm, det var litt rart.

Jeg har et vennepar med nesten samme historie.... Det var egentlig veeeeldig likt. Fra østlandet eller?

Ja du er heldig du ;-) Men det kommer nok vår vei også...

Noah er et kjempe søtt navn da

Annonse

jeg er veldig glad for at jeg ikke begynte å bruke bim fra

1. pp,for å si det sånn!!

da hadde jeg vel vært innlagt til nå.....hehe.

leste noen uker og registrerte meg i 10.pp

man får ikke gjort så mye.....

men håpet er minimalt nå.

har vel egentlig slått meg til ro med at det aldri blir noe baby

på oss.

men skal igang med prøverør snart så...

litt frustrerende i om med at vi er unge og helt friske begge to.

eneste som er "positivt" med å være en traver er at man ikke tror

man er gravid hver mnd og da slipper man skuffelsen når tanta

kommer....

har hatt noen nedturer i det siste,alle andre blir jo gravide...

men som sagt,man får ikke gjort så mye mer enn å prøve.

Det verste er å se alle de lykkelig gravide kjente og ukjente.

er det ekstra mange i år eller?

Kanskje jeg bare legger merke til det da.....

Kjempe lykke til........

det ER mange i år!

.......

nå har jo venninnene mine begynt å få barn,og mange av de

fikk klaff på 1. forsøk....koselig,men litt irriterende...hehe.

de sniker i køen...

håper det blir klaff for dere snart også:-)

Vi hadde jentekveld her på tordagen. 8 jenter i gjengen min.

3 har nettopp fått, sønner alle sammen.

3 er gravide og skal ha nå mot sommern. Jeg og ei jente til som ikke har noe spennede å tilføre samtalen.

Og jeg tror hun andre sliter like mye som meg. men jeg kjenner hun ikke så godt siden hun er nyinnflytter.

Da blir jeg liksom ikke mer babysyk, de er flink til å ikke snakke så mye om det , men det blir alltid endel. Og jeg merker først etter de har gått hvor lei meg jeg er........................

ja skjønner deg veldig godt...mange her som har det som deg,men en dag skinner nok solen for deg også:) vet du har hørt det før,men prøv å stress litt mindre ned med det..jeg klarer nesten ikke det je heller,men jeg har begynt å ta meg sammen å tar dagene litt som dem kommer.

men nå h¨ååååååååååååper jeg at det sitter en spire hos oss snart:)

lykke til vennen

Ja ikke sant!! Verden er jo ikke stor når det kommer til stykke!!!

Jeg har vel vært her aktivt i noen mnd, men jeg har kikket mye her inne siden Noah ble født! Han har vært (foreløpig i hvertfall) et prakteksemplar av en unge så jeg ville ha en til allerede et par mnd etter han ble født.. Men rett før han ble 6 mnd ble samboer og jeg enige om at vi ville hi Noah et søsken.. Kunne tenkt meg 2 tette... Men spørs om det blir så tett da!! ,-))

Ja, jeg trodde man sluttet med pilla og ble gravid. Vi tenkte faktisk at vi skulle prøve i april og mai og juni siden vi ville ha vårbarn, hehe.

Men så startet vi bare i oktober, ja vi fikk ta et barn som var født på sommern da. Fy flate så utrolig optimistisk, men det ser jeg jo nå. Man kan ikke alltid velge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...