Gå til innhold

Er jeg GRAVID?

venter nr 2 i august,er 12 uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca den siste mens dagen sist gang, hadde vi ubeskyttet sex,pga at jeg skulle prøve uten p-ring,bare bruke kondom.

Forrige uke hadde jeg ganske vondt i magen. Var nesten at jeg reiste på legevakten(sist gang jeg var gravid hadde jeg akkuratt den opplevelsen,men husker ikke hvordan smertene var)

Var til legen,men hun viste ikke hva det var. testen var negativ. måtte ta undersøkelse,der fant hun en del hvitt,men kunne ikke si hva det kunne være.

de siste dagene har jeg hatt vondt regelmessig nederst i ryggen,og litt små smerter hver dag. kjenner jeg er litt øm i puppene,men kan være jeg er stiv etter raking i hagen og maling.

skal ha mensen i morra..................håper den ikke kommer:) vi er klare vi:)

når syns dere jeg skal ta test...vil egentlig vente for lenge..er redd for å bli skuffet:(

hva tror dere???? er jeg gravid...kjenner dere igjen symtomene?

Skrevet

ta en test ca tre dager etter ikm. da burde du med stor sjans teste positivt dersom det er noe der

Skrevet

ok,da skal jeg gjøre det:)

hva betyr ikm? sorry,har ikke vært her på lenge.

Skrevet

De mest følsomme testene slår tidlig ut, jeg testet før IKM og fikk pos. svar. Lurt å kjøpe en 3-pack, så kan man prøve både før og etter hvis man ikke klarer å vente... :-) Anbefaler Clear Blues digitale tester, der er det "enten/ eller", noe jeg setter pris på... Jeg hadde IKKE klart å vente lenger, men så er jeg kjent for min utålmodighet... :-) Krysser fingrene for dere!!

Skrevet

Test med en gang ;o) *nyskjerrig* hehe Håper den er positiv, da!

Skrevet

IKM betyr forresten "ikke kommende mens" :)

Skrevet

TUSEN TAKK FOR KJEMPE FLOTTE SVAR:) :) :)

de digitale koster vel en del mer,gjør de ikke? jeg er veldig spent selv...men hvis jeg ikke er gravid vil jeg ikke slippe på denne deilige følelsen av og kanskje væer det enda......hvis jeg ikke har fått mensen på fredag eller lørdag,skal jeg ta test.

må tisse mye oftere enn før oxo..og det så jeg på en side her at kunne være ett tegn.

En ting som kommer til å bli vanskelig er å slutte og røyke...men skal få det til. noen tips der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...