Gå til innhold

her er lille jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha smuglest debattene noen uker fant jeg ut at jeg ikke kan stå utafor lenger! kjenner meg igjen i mye av det som kommer opp. er på 9pp og merker at mensen er på vei nå. begynt m el test for to pp siden: begge har vært negativ, ble litt redd. har liksom prøvd å være optimist lenge, men nå røyner det på. "alle" rundt meg skal ha barn nr 2 og 3. og her går jeg og ingenting skjer.

innbiller meg at p-piller har forstyrret kroppen veldig. før var kroppen regelmessig som en klokke, men nå er alt bare tull: forbanner p-piller!

hmm, har begynt m akupunktur for å føle at jeg gjør noe: noen erfaringer?

godt å få ut litt frustrasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.........og velkommen i klubben................Var litt hyggelig å se en annen 75-model. Jeg er inne i min 5pp... Har ikke prøvd akupunktur, men kunne tenke meg å prøve det etterhvert! Jeg kjenner også at mensen er på vei, så kanskje vi har litt like sykluser, og "ser hverandre igjen senere", ved IKM- datoer ol.

Hjalp vel ikke så my dette innlegget, men i tillegg til at du er 75 model i likhet med meg, så kjenner jeg meg også igjen i det at alle andre er gravide, har ett eller to barn.... noen som venter tredje også videre.

Lykke til!!! Håper vi begge lykkes snart!

Skrevet

Takk for velkomsthilsen! Det er tydelig at vi er mange i samme båt her. Hva betyr IKM forresten?

Min syklus er ca 24-26 dager, så tr er vel her i helgen.

Jeg antar at 75-modeller er svært eksklusive og at vi vil lykkes med tiden :-)

Skrevet

IKM = ikke kommende mens, dagen etter forventet mens.

...........og ja, 75 modeller er særdeles eksklusive!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...