Gå til innhold

hallo

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å få en bmi på 25 måtte jeg ha veid 75 kilo,det er mindre enn jeg veide på ungdomskola,og da brukte æ medium i klær.

e det rart unge jenter slanker seg syke,når du er overvektig hvis du har en bmi på ove 25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, ikke rart i det hele tatt, var på besøk hos søstra mi i påska, da kom niesa mi på 9 år bort til meg, å fortalte at hun hadde begynt å slanke seg, kjente jeg fikk frysninger da hun sa det, jeg måtte ikke for all del si det til foreldrene at hun slanket seg, men hun gjorde det fordi hun ble mobbet på skolen. hun er ikke så stor, bare litt valpefett slik jeg ""ser" det.

jeg syns det er helt forferdelig å tenke på at så unge folk går med slike tanker i hodet. tror ikke jeg selv begynte å yenke på sånt før jeg var kasnkje 14 ( ca)

Skrevet

Hei, ville bare si at det var veldig trist at hun på 9 år har begynt å slanke seg... Bare det at hun ikke ville at foreldrene skulle vite det, er jo nok til å forstå at hun selv vet at hun ikke burde gjøre det...

Å passe på hva man spiser og være i aktivitet synes jeg er bra, men at en 9 åring slanker seg... Huff, synes så synd på henne, og andre barn i lignende situasjoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...