Gå til innhold

April: Slette hjemmesiden?

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på å slett hjemmesiden til Siri, eller gjöre den mye enklere. SÅ som å ha bare en side med de nyeste bildene på og ikke alle siden som jeg har. Det er jo ganske mye jobb med en slik side og jeg har ikke så mye tid lenger föler jeg (tror jeg)

Nå legger jeg ballen i deres hender, hva syntes dere?

-slette siden helt?

-forenkle den?

-beholde den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tiden har eg forenklet min. Det er ikke så mye bilder som det var før av barna. Har enda litt igjen å ta bort og forandre på men det er den tiden da.

-Om du sletter den er den jo borte, som du sier det er lagt en del arbeid ned i den. Vanskelig valg å ta.

-Forenkle den - ta bort en del ting som har vært der i noen år. Eller du bare ser at du ikke vil ha det på siden mer.

-beholde den- litt unødvendig å ha den der slik den er kanskje om du vet at du ikke kommer til å gjøre så mye med den. Men om du bare vil gjøre litt av og til så er kanskje forenkle den det beste for deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endret på hele opplegget jeg, og er egentlig bare jul, fødselsdager og en slags oppdatering om hva som skjer side jeg skal holde vedlike, men rekker ikke alt likevel da...

Men jeg ville ha beholdt den og kanskje forenklet den litt... vet ikke hvordan siden din ser ut da.. men det er litt artig å ha da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forenklet den stemmer jeg for;)

Jeg har en del sider som jeg har kuttet ut. De er der,men ikke for offentligheten. Bare fjernet button eller laget undersider på sidene.

Har ikke så mye tid til vår side heller nå når jeg er i full jobb (les 2 jobber).

Ville ihvertfall ikke slettet den for det vil du nok angre på i ettertid. Som du sier,det er lagt ned mye arbeid i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forenkle!!!

Jeg har bare en knapp som går til Bilder. Der ligger flere knapper til forskjellige sider med bilder. Da trenger jeg bare lage en ny side hver gang jeg legger inn bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...