mandel med to bøller og et frø Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Nå har vekta stått bom stille i 3 - TRE uker!! 100 gram opp og 100 gram ned lixom! Hva skjer? Har aldri trent mer eller spist sunnere i hele mitt liv! Jeg går mellom 20 og 30.000 skritt hver dag. Er skikkelig nøye med hva jeg spiser. Har bare lyst til å gi opp! - eller nei, egentelig ikke. Men det er så forbaska demoraliserende!! Noen som skal ned mye i vekt (mellom 20 og 30 kilo) som har opplevd det samme? Lurer på å bestille Video vitamin 5 med Kari Jaquesson. Har fått endel anbefalinger på den. Men akkurat nå er jeg bare DRITTLEI!!!!! :-(
1+1=2* Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Kan det være at du spiser for lite da? Da står en stille... Nesten bedre å spise litt for mye enn for lite... Lykke til!
Gjest Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Etter som du går så mye, kan det hende at du får muskler og muskler veier jo mere enn fett, og du går jo garantert ned i cm, så finn fram et målebånd og mål. Mål over brystene, midja, rumpa/hoftene, lårene og overarmene. men lykke til videre mamman til Oliver og Nikolai
Ella i farta Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 TA MÅL!! Kan godt være at du går ned i cm selv om vekta har stoppet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå