Gå til innhold

Vondt i puppene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden jeg fødte jenta vår hatt vondt i puppene. Det svir og brenner. Er ikke sår. Er verst rett etter at hun har sugd puppen tom, og blir mindre vondt etter en stund. Puppene er myke og jeg har ikke klumper, men de er ømme å ta på. Har behandlet både meg og jenta mi for sopp nå i 1,5 uke, men det hjelper ikke. Blir ikke bedre... Noen andre som har hatt slike smerter? Kan det bare vere nå i begynnelsen? At puppene ikke er vant til dette her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hvor gammelt er barnet. Skjer det på begge sider? Kan det være fylningssmerter, utdrivingssmerter, eller ser du fargeforandringer på brystet når det skjer?

Skrevet

Hun er tre uker i morgen. Er ingen fargeforandringer når det skjer. Ikke så vidt jeg har sett ihvertfall. Har tenkt på at det kan vere fylningssmerter siden det er verst rett etter at hun har sugd brystet tomt, og at det er mest vondt når brystet har vært veldig fullt. Spesielt vondt om morgenen da jeg har hatt veldig brystspreng.

Skrevet

Vel, de gode nyhetene er at det visstnok blir bedre etter hvert, og at det ikke er noe "galt"... Er det raynaulds fenomen (=vasospasmer), så pass på at du holder deg god og varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...