Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke blitt det selv, men vet at det er en del som blir gravide selv om de bruker p-sprøyte. Anbefaler deg å ta en test hvis kvalmen ikke går over av seg selv. Er jo ikke så godt å vite, for man får jo ofte uregelmessig eller ingen mens når man bruker p-sprøyte.

Lykke til!

Nei, de eneste medisinene jeg har brukt er for utslett. Og jeg har tatt noen paracet/ibux. Men det skal vell ikke ha noe å si?`

Jeg har bare hatt mensen to ganger etter at jeg begynte på p-sprøyten i juni 2006.

Men skal ta en test bare for å være sikker:)

eg har ikke blitt gravid når eg gikk på p-sprøyta men de kan jo hende, nett som me p-piller. eg måtte slutte på p-sprøyta p.g.a eg fikk berre gå på den i 2år å eg e så uheldi at eg ikke kan gå på p-piller så sånn er de=S

men vil gjerne ha unge eg men eg e nett startet som lærling så kunne godt ha ventet litt til.

Takk for svar:)

I dag har jeg hatt litt sånn mens lignende smerter i livmoren. Jeg begynner mer å mer å tro at jeg er gravid. Men d som holder meg tilbake er at jeg har tatt p-sprøte. Jeg tok p-sprøyten rundt den 19 mars, men skulle egentli ha tatt den rundt den 1. Lurer derfor på om det kan ha noe å si?

Annonse

Hvis du tok sprøyten sent er det nok mulig... P-sprøyten kan være effektivi 4 mnd for noen, mens den bare virker i 3 mnd for andre, fordi hormonnivåene våre er forskjellige helt naturlig.

Ta en test, du, så slipper du å lure. Det er lurt å teste med morgenurin, for der er konsnetrasjonen av graviditetshormoner høyere. (hvis du er gravid, altså:)

Er det krise for deg å bli gravid? Regner med at det ikke var planen akkurat, siden du bruker prevansjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...