Gå til innhold

Bøker om barselstiden

Anbefalte innlegg

Noen som har funnet noen som er bra?

Er jo et mylder der ute...

Tenker på sånne med litt praktiske råd og tips, hva skjer de første ukene og månedene, etc.

Har lest "På vei" av Nylander i graviditeten, men hører at oppfølgeren kun handler om amming, og kunne tenke meg å lese noe bredere enn det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9009412-b%C3%B8ker-om-barselstiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns 'Mamma for første gang' var litt av en tankevekker, jeg. Enig i at det var mye informasjon om amming der, men det var mye annet også. Jeg har selv hatt litt problemer med å "se forbi" fødselen og tenke på tiden etterpå. Etter å ha lest denne boken ble i alle fall noe av det litt mer reelt og lettere å tenke gjennom.

Har også lest 'Barselpermisjon - Et år med muligheter'. Den var ikke så dum den heller, men ikke helt revolusjonerende akkurat.

Det gjør ikke egentlig meg noe å lese om amming, det er godt å vite så mye som mulig egentlig. Bortsett fra at det hadde vært deilig å IKKE vite hva jeg burde la være å spise... Misforstå meg rett, jeg vil jo unngå potensielt farlig mat, men det hadde vært deilig å ikke vite det, slik at jeg med god samvittighet kunne spist fårepølse, for å ta et banalt eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...