Gå til innhold

Jeg klør på leggene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal. Full av utslett. noen evnte sv.skapskløe for meg, men er ikke helt sikker på hvilke symptomer det innebærer.. bør jeg være bekymret? noen andre som klør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med samme problem... Og gud som det klør til tider! Nevnte det for fysio som mener det er en "komplikasjon" av økt væske i beina og dårligere drenering. Dermed øker trykket, og man klør!

Skrevet

Hehe jeg klør som bare f.. under puppene, er helt sår der nå... da har vel jeg vannansamling der da hihi

Skrevet

Jeg klør også som besatt på leggene av og til, men det er ingen væskeansamlig der.

Skrevet

Svangerskapskløe er vel et tegn på for mye galle og bør vel følges opp trodde jeg?

Skrevet

jeg klør noe sinnsykt på leggene jeg oxo...men klør oxo andre plasser noe helt jævlig til tider...

Skrevet

hææ?Jeg klør kjempe masse på mine legger...har sår og begynner å blør...mamma har sagt til meg at jeg var bare tørr på leggene men det tror jeg ikke får da har det jo klødd over alt...så braa at noen andre har det å...ikke bra på den måten da men da vet eg jo at det er graviditeten...hmmm=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...