Gå til innhold

Frøkna mi vil opp og sitte hele tiden.......


mammafor2gang

Anbefalte innlegg

hvor mye sitter barna deres da???? Jeg har en meget bestemt frøken med litt "spisse" albuer tror jeg:))))) For hun presser seg frem og ser ut som en liten kylling med bøy i armene og litt frempå med overkroppen. Hun kan liksom ikke slappe av og hvile mot brystet mitt. MÅ sitte fremover... men de skal vel ikke sitte så mye så tidlig????!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla mi vil ikke ligge bakover hun heller...

Aller helst vil hun stå da... helt stiv i beina. Jeg lar henne stå endel jeg da siden det er det hun vil.

Lar henne sitte endel på fanget også fordi hun vil jo opp og fram sånn som din...

Er det skadelig at de sitter mye så tidlig da???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dette er akkurat som snuppa. lar henne sitte litt men ikke lange stunder av gangen. maria er også stiv som en stokk i beina og vil alltid stå i fanget, men er ikke bra for hoftene så tidlig så jeg prøver å unngå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... mener at noen har sagt det. At de ikke skal sitte før de setter seg opp av seg selv!!!! men da blir det jo bare hyl!! Presser henne tilbake i fanget mitt, men hun setter seg opp igjen, og blir så sint hvis hun ikke får lov.... he,he.... lille sinnataggen:))) Så da får hun jo sitte da;)

Står litt i fanget frøkna mi også.... Festlig:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus er såååå fornøyd når han sitter og kikker. Så virrer hodet litt rundt. Jeg håper han snart er sterk nok i ryggen til å kunne sitte i en tripptrapp stol når vi spiser middag. For han blir temmelig utålmodig:) Men det er vel ett par mnd til ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...