Gå til innhold

Hva føler dere for den lille inni magen deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Føler dere tilknytning til den lille ennå? Synes det er så rart, jeg.. For jeg føler ikke noe sånn (ennå)... Den siste uken har jeg heller ikke hatt morgenkvalmen. Det er akkurat som om det ikke er noe der lenger.. (Har vært på innvendig UL tre ganger pga blødninger, så jeg har sett liv...) Hadde forventet en skikkelig "gravid-følelse" nå, men den uteblir... :/

 

Er det flere som meg?

Er forresten 10+6 i dag...

 

Velger å være anonym denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler og føler...

har ikke akurat noe "bånd" til det som er inni magen ennå, men regner med det kommer når jeg begynner å kjenne bevegelser og har vært på UL..

 

kvalmen er det eneste som gjør at jeg "føler" meg gravid...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke noen spesiell tilknytning enda, er 11+3. Tror ikke det er så unormalt, ikke har man noe særlig mage, ikke vet vi kjønn, og det er enda så lenge til og litt fjernt. Jeg er i fin form og tenker ikke masse på det hele tiden.

 

For noen så kommer ikke denne store "morsfølelsen" før etter barnet har kommet. Kanskje det også tar litt tid, for barnet er tross alt ukjent for deg også da. Man må bli kjent og jeg tror at den følelsen vil komme mer og mer ettersom man lærer barnet sitt å kjenne. Mange som får dårlig samvittighet og føler det er unormalt at de ikke straks får denne overveldende følelsen av tilhørighet.

 

Tar det helt med ro jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesj si det, føler ikke så mye i og med at jeg ikke kjenner at det er noe der... men vet at jeg ville blitt skikkelig trist om jeg mista den... er 11 fullgåtte uker om 5 minutter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mulighet til å høre hjerteslagene når jeg vil takke være babywatcher, så jeg føler at jeg har en baby som jeg er veldig glad i. Men det er jo tidlig enda. Tror den store følelsen kommer med mage og spark. Er snart ferdig med uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler glede og redsel, fordi jeg er glad for å være gravid, men redd for å miste igjen (har mistet 3 ganger SA, DF og MA).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...