Gå til innhold

kjære,kjære løvinne:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du:)

hvordan går det med deg?koser du deg med spiren i magen?

jeg lurer på hva du får opp på meg?

jeg fikk posetiv el test torsdag den 12 april og jeg regner med at jeg hadde el fredag den 13..da fikk vi i alle fall kost oss på fredag.

ser du noen spire nå?

jeg er født 08.04.84

stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen=) Ja jeg koser meg om dagen med spira mi...men har en del skolearbeid og gjøre pluss at jeg har fått bekkenløsning så da er jeg sykmeldt i fra jobben..!

Men skal se på deg...ja jeg får opp at du er gravid..og at du venter en liten prins..hehe..så søtt da =)=)

Klem

Skrevet

ååååååer det sant?????

får du opp at jeg kan være gravid?

ååå jeg håååper du har rett assa:) kan jeg spørre hva du føler eller hva som dukker opp på meg når du sier at jeg er gravid?

huff...stakkars deg..ikke godt med bekkenløsning da..har endel venninder som har hatt det og de har slitt veldig,men jeg får opp at du kommer til å bli bedre..får opp at rund 6 .mnd så blir det faktisk bedre,selv om magen er større.

Skrevet

jeg følte det med en gang..fikk liksom en slags positiv energi da jeg leste deg...så brukte pendelen for og sjekke..og fikk samme svaret da..hehe..håper inderlig at jeg har rett altså =)=)

Men kanskje du kan se på innlegget som jeg har skrevet til Kimby...??

Skrevet

ja skal ta en titt på det må jeg,men jeg svarer her,er litt lettere å ha det samla:)

Skrevet

hmmmm ja..jeg får på en måte inn to ting...først får jeg inn at hun kan ha lånt den bort til noen andre,også får jeg opp at den kan ha blitt litt ødelakt..men ikke mye...føler på en måte at hun ikke tørr å si helt hva som har skjedd,men jeg ser også at den dukker opp igjen...får faktisk opp sommertider,men er ikke sikker...

åå ja jeg hååper du har rett nå assa:) hvis jeg har en spire i magen nå skal jeg rope ut på "tante"løvinne når jeg får posetiv test:)he..he

ser du en dato jeg burde teste?

Skrevet

hehe..så koselig da...hihi ;)) "tante løvinne"

Får opp den 26 april jeg....men hadde nok venta og sett litt ang overtid av mens...=)

Ja forundrer meg ikke at den er ødelagt...hun er en slik person som er helt teit...jeg kommer nok aldri til og se den mere :(:(

Skrevet

huff,,håper virkelig at du finner den.er jo synd da,når man låner bort noe,og ikke får det igjen.

hmm ja:) det kan stemme at jeg kansje får en posetiv test den 26.april,men jeg skal vente til den 28 spril for da har jeg ikm,og den 28 april er bursdagen til min avdøde mormor.

og er ikke mensen kommet og ikke posetiv test den 28,så venter jeg til 1 mai,for da har jeg og sambo vært sammen i 5.år:)

lyst å finne det ut på en minne dato..he..he.

får du forsten opp når han kommer til å fri til meg?

og jeg skal ha fagprøven i mai,men vet ikke når..

ser du en dato der fagprøven skal avlegges?

Skrevet

det klarer jeg ikke å få frem noe på vennen..beklager :(

Kan du se hva slag kjønn det er på spira mi ? Vi skal på utreda UL i mårra og får kanskje hvite det da...men er ikke sikkert...!

Skrevet

får opp ei jente jeg:)

Skrevet

fikk at fagprøva muligens blir den 3mai :)

så kjekt at vi kan hjelpe hverandre...hehe =)

Jeg skal begynne på lappen den 8mai..vil alt gå bra og vil jeg klare den frem til jeg har termin 20 oktober..??

Og vil jeg bestå eksamen på skolen den 14 juni??

Skrevet

ja lappen får du før babyen er ute:)det kommer til å gå bra og du kommer til å føle at det åpner seg en helt ny verden:)

lykke til

Skrevet

hei snuppa:)

så at du skrev inne på skravlesiden at du hadde vært på ul i dag og at dere får ei jente:) da fikk jeg riktig på den:)så rosa og blonder og da tar det skjeldent feil.

tenker du er glad nå.

Skrevet

Hei vennen :)

Ja legen såg ei jente i dag..han var ikke sikker men han sa at det var mere jente en gutt det han såg....=)=)

Skal vi se...jo for fortsatt opp graviditet på deg jeg...og ser ei lita tulle på deg =) alt vil gå bra....men skulle du ikke være gravid nå..så ligger det rett rundt hjørnet vennen =)=)

Skrevet

ja håper du har rett:) og ei jente hadde jo vært kjempe morro:) jeg elsker blonder og dulling..he..he

da blir nok angelica navnet:)

Skrevet

hehe ja det hadde jeg også bestemt meg for..helt til gubben hørte navnet...det var nei..så synest jeg Mathea er fint..ikke det heller synest han er fint....hmmm...jeg blir sur på han !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...