Tussa og Sofie Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Vi har lyst å kjøpe en vogn med 3 hjul, (ikke bittesmå da) og en som er sportsvogn og med bag. Noen som har noen anbefalinger?? Hva er best, hardbag eller softbag og hvorfor? Bruker noen maxicosi som bilsete til nyfødte?
Mari26 Skrevet 17. april 2007 #2 Skrevet 17. april 2007 Hva med en TFK joggster twist?Sjekk ut buggy.de. Jeg har denne som sportsvogn og er kjempefornøyd:-) Kan brukes både med hardbag og softbag (men da har du barnet vendt fra deg). Jeg ville brukt hardbag, fordi jeg synes det blir mest lunt mot vær og vind. Jeg brukte maxicosi cabrio til min nyfødte, den kan festes på vogna også
Hogne&Anneli Skrevet 18. april 2007 #3 Skrevet 18. april 2007 Ta en litt på Easywalker sky, og One three hill (OTH). Oth har ikke full liggestilling, men penere å se på. Easywalker sky har full liggestilling, litt enkel. Disse vognene er av de som har breiere rygg.
Hogne&Anneli Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 maxi cosi fester på begge disse vognene mener jeg....Easywalker sky værtfall.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #5 Skrevet 18. april 2007 ew sky anbefales!! God og romslig bag og full liggestilling på sittedel. Funksjonell vogn med god trillekomfort! Har også mange fine farger og kult tilbehør! Liten sammenlagt. hilsen fornøyd eier
Tussa og Sofie Skrevet 18. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2007 Easywalker sky ser jo kjempefin ut, nett og lett å slå sammen, men er det hardbag eller softbag på den. Jeg vet ikke hva som er fordeler og ulemper med dette. Noen som har noen synspunkter?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 Easy Walker har hardbag... Den er forholdsvis stor! Men jeg brenner for TFK Twist jeg da... ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #8 Skrevet 19. april 2007 Jeg må bare spørre: hvorfor 3 hjul? Jeg ser ingen fordeler med 3-hjulinger. De er mindre stabile og tar mer plass. Jeg bor i Oslo og ser daglig hvor vanskelig det er på bussen med 3-hjulinger fordi de er så lange. Jeg er sikkert litt gammeldags, men jeg foretrekker helt klart 4 hjul - som du sikkert har skjønt Det finnes stilige, moderne 4-hjulinger også som til og med svinger med hjulene. Se f.eks. Quinny eller Mutsy. Venter forresten nr. 3.
Tussa og Sofie Skrevet 19. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2007 Vet egentlig ikke hvorfor 3 hjul, jeg bare falt for det sånn rent utseendemessig. Men det er helt sikkert som du sier mange fine 4 hjulinger også, jeg har ikke kommmet dit at jeg har kikket i noen butikker enda, så kan jo hende en endrer mening. ) Jeg er ikke så mye på buss/tog osv, så det er ikke noe problem for min del.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #10 Skrevet 19. april 2007 3 hjulinger er som regel mye lettere. Vekt betyr mye når man skal trille. Jeg har en ew sky og er superfornøyd. Kjøpte en tyngre vogn som jeg hadde de første 6 mnd, men det var det liten vits i for den ble fort for tung! Mye lettere med trehjuling. Mindre plass sammenlagt, lettere å komme seg fram på shopping. Og bedre å trille med et svingbart framhjul. Hilsen fornøyd eier av vogn.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 joggster twist tfk er bra vogn,kjempefornøyd med det:)bedre enn quinny freestyle.bra plass.anbefaler hard bag.billigere i utlandet.www.babyjungle.nl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå