2småkrapyl Skrevet 17. april 2007 #1 Del Skrevet 17. april 2007 Nå er jeg snart en uke på overtid og ALT er prøvd! Jordmor foreslo Salvie-te, så det er siste desperate forsøk på at noe skal skje :-) Drikker snart kopp nr 3, og håper veldig veldig på at noe i det minste har en start i kveld/natt. Noen som har prøvd dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 17. april 2007 #2 Del Skrevet 17. april 2007 Drikker bringerbærbladte jeg og dytter innpå med samme i kapsler. Skal visstnok modne livmorhalsen/munnen...Men vet da søren jeg. Kommer vel før eller senere han lille karen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. april 2007 #3 Del Skrevet 18. april 2007 hvor kjøper man det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 18. april 2007 #4 Del Skrevet 18. april 2007 På helsekost-butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2småkrapyl Skrevet 18. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 18. april 2007 Blir helt kvalm av den Salvie-teen.... er det verdt det, tenker jeg nå....kjærringråd funker tydeligvis ikke på meg uansett.æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`nmed2små Skrevet 19. april 2007 #6 Del Skrevet 19. april 2007 jeg leste på nett igår at det IKKE skal drikkes av gravide.. men fikk ikke helt med meg hvorfor. men vaffal ammende og gravide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2småkrapyl Skrevet 19. april 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 19. april 2007 Merkelig at jordmor foreslo det da??? Det hjelper tydeligvis ikke da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå