amilde 11.06 Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Hvis jeg ikke husker feil så var det anita65 som sist skrev på forumet vårt at hun hadde født. Hva med dere andre som har hatt termin i februar, mars og april? Leser med glede noen fødselshistorier jeg.. :-)
nicco Skrevet 18. april 2007 #2 Skrevet 18. april 2007 Ja, det lurer jeg på også innimellom. Det virker på meg som det er veldig mange inne på terminlistene som jeg ikke ser her inne. Men for all del, det er jo frivillig. Synes det er kjekt når jeg først "kjenner" noen, at en kan følge dem helt i mål liksom.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 Egentlig syns jeg ikke det er så rart om de fleste faller fra på disse sidene. Vet at mange sier de får lite respons på innleggene. Det dannes klikker som holder i hop, og mange føler man blir oversett.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Om noen legger ut om sin fødsel, er det ikke mange som gratulerer. Det er mulig mange leser, men ikke orker å svare. Da gir man blaffen til slutt. Mange som har opplevd dette på Moden Alder....
Mirte Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Skjønner ikke helt hva du mener med at det dannes klikker her inne. Jeg synes alle som kommer med innlegg får hyggelige svar.
Lilleprins og mamma Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Helt enig i det Mirte skriver. Jeg fikk alltid svar på mine innlegg når jeg gikk gravid. Har nå fått gutten min men henger fremdeles inne på forumet her for å følge med på hvordan det går med de andre og får og hilse på nye. Kjemmer meg ikke igjen jeg heller i det som skrives om klikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå