Gå til innhold

Hva er det med menn og navn?

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det bare er min mann som er sær her, men han har til nå kommet med følgende navneforslag: Morgan, Benny, Conan, Willy, Kirk, Bruno og Felix... Ikke ett av de appelerer til meg :-( Er det flere av dere som får sånne navneforlag fra mannen, eller er det bare min som er i overkant kreativ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9007080-hva-er-det-med-menn-og-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på?! Jeg og mannen min har heeelt ulik oppfatning av hva som er fine navn så vi sliiiiter! I tillegg så er jeg veldig optatt av navn, mens han engasjerer seg lite, men han er super kritisk til mine forslag da....selv om han ikke kommer med noen selv! Navn er

ikke noe koselig tema hos oss, og det synes jeg er veldig trist:-(

Hehe, liker faktisk noen av navneforslagene:P

Morgan

Conan (litt teit pga tegneserien, men kult likevel)

Felix

Desse syns jeg er kuuule:)

Kjøp to eksemplar av samme navnebok og hver sin markeringstusj, så går dere gjennom alle navnene og markerer de dere liker. Gå gjennom de dere begge har markert, og diskuter utfra dette.

Lykke til:)

Ha, ha - måtte virkelig le av Odd-Bob - det var et nesten enda mer kreativt forslag enn de min kommer med. Morsomt at noen faktisk liker navnene også - viser vel hvor forskjellig smak kan være. Må nok sette oss ned med navneboken ja - takk for tips:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...