Gå til innhold

Barnehage tilknyttet A-senter.. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Fikk endelig tilbud om barnehageplass i dag, gleden var veeeeldig stor!! Men da jeg fikk sjekket opp barnehagen på internett, var skuffelsen desto større;-( Her er beskrivelsen av barnehagen:

"Kanutten barnehage er en del av Rogaland A-senter. Rogaland A-senter eies av Kirkens Bymisjon Rogaland. Rogaland A-senter er en faglig fundert institusjon som handler på oppdrag fra Helse Vest. Barnehagen er opprettet for å gi et tilbud til barn som har levd eller lever med foreldre som ruser seg".

Hva skal jeg gjøre? Er det galt av meg å ikke ville la jenta mi gå i barnehagen bare pga at den er tilknyttet A-senteret? Uff, er så veldig i tvil! Hva ville dere gjort?

Fortsetter under...

Tja... har ikke hørt om denne typen barnehager før, så vet egentlig ikke helt hva jeg skal svare...

Men jeg går ut fra at det ikke er fordi du eller barnets far ruser seg dere har fått denne plassen? (Du trenger ikke svare på det, altså)

Men da vil det jo si at også andre barn får plass i denne bhg, sikkert flere enn dere som har fått tilbud også.

Har du i det hele tatt søkt denne bhg, eller fått plass selv om dere ikke har søkt?

Kanskje du kan ringe barnehagekontoret i kommunen og den aktuelle bhg før du gjør deg opp en mening? Dere kan sikkert få komme på besøk til bhg også, før dere velger om dere vil ta i mot plassen.

Takk for svar;-) Nei, hverken jeg eller mannen min ruser oss på annet et smågodt, he, he. Vi har ikke søkt på denne barnehagen, og kjenner ikke til den. Skal derfor ikke dømme den på forhånd, men vil ta en tur innom den i morgen tenkte jeg. Kan jo være at det kun er et fåtall som faktisk har foreldre med rusproblemer. Det ender nok godt til slutt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...