Gå til innhold

Noen som har vondt i korsryggen og nedover det ene benet????????


spira1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hører til i andre trimester, er 19 uker på vei, og har hatt det slik siden jeg var en måned på vei.... det hører til historien at jeg har hatt isjas tidligere, så det er mulig at det er det, men har også hørt at isjaslignende smerter er et tegn på bekkenløsning... skal ikke skremme noe her, men det kan jo kanskje være greit å nevne det for legen. Jeg er 100 prosent sykemeldt på 3 måneden nå, og måtte bare forvente at jeg blir det hele svangerskapet. Sitt minst mulig (ligg i stedet) og gå mye tur er de tipsene jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Jaaaaa! Er bare 4 uker og 2 dager, jeg da, men kan skrive unedr på den der.. skal også spørre legen når jeg skal til henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut som begynnende bekkenløsning desverre. Startet sånn for meg forrige gang, akkurat det du beskriver. Men 6 uker, det er jo veldig tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det også som dere, og legen min sa at det var egentlig for tidlig å tenke på bekkenløsning...Men det var det første hun tenkte på, da jeg nevnte dette for henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har vondt i det ene benet. det stråler nedover..ganske ubehagelig i grunn. Har veldig mensmurringer hele tiden og mye vondt nederst i korsryggen. Jeg tenkte jeg skulle nevne det til legen da jeg skal dit på fredag og høre hva hun sier.

Jeg tror det er veldig viktig og gå og være en del i aktivitet. Jeg har kuttet ut trening for en stund. Har småblødninger så jeg tar det helt med ro, men prøver og gå i hvertfall en halvtimes tid hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som at Isjas- nerven din er i klem..

:-/

 

 

hilsen Hjelperpleier'n :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...