Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Bjarki?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er visst bare 16 som heter det her i Norge i følge ssb, så jeg har aldri hørt det før. Men er det bra nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres islandsk ut var det første som slo meg, som en islandsk versjon av Bjarte. Når jeg da slo opp på det så var det jammen meg islandsk også - så flink jeg er - he, he :-D Uansett, jeg synes navnet høres vakkert ut på islandsk, når du hører for deg språket (Bjaaarki), men på norsk blir det ikke så pent. Prøv å si det på nordlansk f.eks. Men det er bedre en Bjarte da ;-)

Skrevet

ja jeg vet faktisk om en islands gutt som heter det... litt anderledes hvertfall.. men når jeg har hørt det på islandsk så syntes jeg det er fint..

Skrevet

uff jeg jeg må helt ærlig si at jeg ikke likte det navnet... hørtes ut som om det var stavet feil.....

Skrevet

Det er like rart å kalle en norsk gutt dette som å kalle han pimpernell (en potetsort) eller forsåvidt doskål

Skrevet

synes ikke det var så veldig fint

Skrevet

Det er litt sånn islandshest synes jeg...

Skrevet

ikke fint...høres ut som et slengnamn

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Haha...her var det jo ingen positive svar!:P Da var det jo bra at det blir ei jente,- i alle fall følge UL.

Men jeg løy litt da jeg spurte...har hørt navnet før selvsagt. Men det er jo fordi jeg er islandsk, så der har dere grunnen!

Så da var det bare å finne et bra jentenavn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...