Gå til innhold

Hvor mye sover...


Lykkelig smil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ca 1 time om morraen, så 2-3 timer på formiddagen og 1 time igjen på ettermiddagen. Dvs 4-5 timer hele dagen. Han sover godt om natta. 12 timer m 1 måltid i 03 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... tja, det kan variere endel. Hvis jeg går tur eller hun ligger ute i vognen og sover kan det bli mange timer på dagen. Men hvis jeg legger henne i sengen inne, så sover hun veldig korte lurer, kanskje en halvtime av gangen. Hun har begynt å sove dårligere om natten nå også... huff,huff..... våkner hver tredje time for å få mat!!!! Tror jeg blir gal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig. Enkelte dager sover hun bare noen smålurer på 20 minutter.... mens andre dager sover hun mange og lange lurer på rundt 1 time...

Hun legger seg for natta kl 18, men må ammes hver 2 time fra kl 22 om kvelden, og fram til vi står opp kl 06 om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer du hver andre time!!!!!!!!!!!! Hellemåne!!!!!!!!! Jeg ammer to ganger per natt og syntes egentlig fryktelig synd på meg selv som hadde en sååååå sulten unge..... Men skal kanskje ikke klage:)))))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når Magnus sover mye på dagen, sover han godt på natta også. Det er nok noe i "søvn avler søvn".

Han sover ikke etter kl 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...