Gå til innhold

Tenner?


Lykkelig smil

Anbefalte innlegg

Når er det egentlig vanlig at tennene begynner å "plage" de små?? Vesla her er så urolig og sutrete om dagen, sikler og skal gnager på det hun kommer over..Men hun er bare 3 1/2 mnd, det er vel litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan holde på sånn kjempelenge før tennene kommer, men min søsters barn fikk tenner da de var 3 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min datter var 3mnd når hun begynnte og plages med tennene... spiste på alt som kom i nærheten av munnen hennes og sikla veldig mye... da hun var 5mnd var det kommet opp 2 tenner nede! så det tok litt tid fra plagene kom til tennene var oppe her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer vel veldig... Frøkna her sikler og gnager på alt hun også, men kjenner ingenting i gummene. Er det ikke sånn at jente er litt tidligere ute enn gutta?????????? Eller er jeg helt på jordet nå:))))????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt gnager på alt han også. 3.5mnd-men kan verken se eller kjenne at tenner er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi begynte å sikle å gnage og surve da hun var nærmere 3 mnd. Da hun var 3 mnd og 12 dager kom den første tannen, den andre kom dagen etter... Det er ganske tidlig. Så her går det i " puss, puss så får du en suss hver kveld!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ene snuppa mi fikk sin første tann da ho va 3mnd og 1dg, da ho va 4mnd kom tann to. mens andre jenta mi fikk sin første igår, da ho va 5mnd og 8dg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...